نوروز

نوروز جشن پیوند “طبیعت” و “فرهنگ” است

تعرفه-منیژه بازیار:جشن ها، یکی از مهم ترین و پایدارترین اشکال میراث فرهنگی برای همه ملت ها و اقوام به حساب می آیند و در این میان جشن نوروز دارای جایگاهی ویژه در فرهنگ ایرانی است.
نوروز باستانی، این کهن یادگار نیاکان ما هر سال با طراوت از راه می رسد و با خود نوید سرسبزی می آورد.
جهان، سبز می شود و دل ها را هم با خود سبز، لحظات را شاد و قلب ها را به هم نزدیک می کند.
نوروز جشن پیوند «طبیعت» و «فرهنگ» است.

جشنی که در آن سفره نوروزی که خود نمادی مشخص و گویا از فرهنگ است نمادهایی از کل طبیعت را در خود جای میدهدوچون رسانه ای کارا ، این دو را به یکدیگر پیوند می دهد
نوروز به ما یاد آوری میکند، دروغ و ریا و خشکی و تنگدستی و تنگ بینی و خشونت و بی رحمی شایسته انسان با روح الهی نیست بلکه از صفات شیاطین است.
این جشن باستانی یاداور ذات پاک انسانیت و تعامل با طبیعت و سایر موجودات است به این مفهوم که این دنیا نه تنها به انسان ها بلکه متعلق به همه موجودات است.
بیاییم اکنون که هوا مست بهار شده و طبیعت با رویش و سبزی، جوانسازی خود را برخ میکشد ،دلهایمان را تازه و سبز کنیم و با روح الهی خود و پذیرش تمام تفاوت ها نسبت به همنوعان خود و طبیعت و حیوانات و درختان و…. مهربانتر از قبل باشیم.
با سپاس از همراهی صمیمانه مشتریان گرامی در سالی که گذشت ،کارشناسان سایت تعرفه در سال جدید نیز پر انرژی تر از قبل آماده ارائه خدمات مشاوره و انتشار آگهی در کلیه روزنامه های کثیرالانتشار سراسری و استانی به شما مشتریان گرانقدر هستند.
نوروزتان سبز و شاد

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۳.۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۹۶

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *