اخذ نمایندگی و عاملیت فروش با آگهی مناسب

اخذ نمایندگی و عاملیت فروش با آگهی مناسب

نمایندگی و عاملیت فروش یکی از رایج ­ترین انواع روابط تجاری بین افراد است و این رابطه زمانی شکل می­‌گیرد که یک نفر که تولید کننده یا وارد­کننده یک کالاست، تمایل دارد، آن کالا در منطقه دیگری اعم از شهر یا کشور دیگر نیز به فروش برساند.

برای این کار می تواند خودش مستقلاً کالاها یا حتی خدمات خود را به آن منطقه رسانده و به خریداران احتمالی بفروشد.

روش دیگر آن است که اقدام به جذب نمایندگی در مناطق مورد نظر نماید که در نوشتارهای پیشین در این رابطه مطالبی را ارائه کردیم.

در این یادداشت به بررسی نحوه گرفتن نمایندگی وعاملیت فروش خواهیم پرداخت.

اخذ نمایندگی و عاملیت فروش

گرفتن نمایندگی و عاملیت فروش محصولات، کالاها و خدمات شرکت های تولیدی و خدماتی بزرگ و فعالیت در زمینه فروش یکی از روش های راه اندازی کسب و کار یا توسعه و گسترش آن است.

معمولا گرفتن نمایندگی و عاملیت فروش محصولات ممکن است توسط شخص حقیقی صورت بگیرد یا شرکت یا مؤسسه ای به صورت شخص حقوقی به این کار اقدام کند. ولی شیوه کار به یک صورت است که در آن عامل فروش به بازاریابی و معرفی مشتری می پردازد و از سود حاصله مبلغی را به عنوان حق العمل یا هرگونه حق الزحمه ای­ بابت فعالیت­‌های خود دریافت می کند.

استفاده از فرصت اخذ نمایندگی

اگر شما نیز تصمیم به گرفتن نمایندگی و عاملیت فروش محصول ، کالا و خدمات برای شروع یا توسعه و گسترش کسب و کارخود دارید و می خواهید از این فرصت تجاری بهره ببرید، کافی است از طریق شبکه پذیرش آگهی علاقه مندی و امکانات خود را به صورت آگهی تنظیم نمایید و از طریق سایت تعرفه، آگهی تنظیم شده را در این سایت ثبت و از طریق مشاوران و کارشناسان شبکه پذیرش آگهی، در روزنامه ها و نشریات مورد نظر خود منتشر نمایید.

آگهی منتشر شده شما را ـ در رابطه با اعلام آمادگی و علاقه مندی جهت پذیرش نمایندگی در منطقه ـ صاحبان کسب و کارها و مالکین کالاها  و خدمات و برند ها مشاهده می نمایند و به این ترتیب امکان ارتباط و عقد قرارداد و نهایتا ایجاد نمایندگی و عاملیت فروش توسط شما به وجود می آید.

درج و انتشار آگهی قبول نمایندگی وعاملیت فروش در روزنامه های سراسری و استانی و منطقه ای از سوی دیگر فرصت های زیادی برای علاقه مندان به اعطای نمایندگی در آن منطقه فراهم نموده و صاحب سرمایه و موقعیت در منطقه با دریافت و مطالعه پیشنهادهای مختلف فرصت انتخاب بیشتری برای سرمایه گذاری در مناطق، شهرستان ها و استان های دیگر به دست خواهد آورد.

 

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

به این خبر امتیاز دهید

3 پاسخ
  1. یاسر حمیدزاده
    یاسر حمیدزاده گفته:

    عرض سلام من تقاضای عاملیت نمایندگی را دارم و سرمایه آن چنانی ندارم ودر کار خود دقیق وحساب شده عمل میکنم

  2. شریفی
    شریفی گفته:

    با سلام. می توانید به سایت تعرفه مراجعه کنید یا جهت دریافت راهنمایی های لازم با کارشناس ما با شماره ۰۹۱۲۳۰۴۷۵۴۵ تماس بگیرید تا راهنمایی کنند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *