خط خطی

نگاهی به مجله خط خطی/ نشریه طنز ایران

سایت تعرفه: خط خطی ماهنامه ای به زبان طنز است که از فروردین ۱۳۹۰ تا کنون منتشر می‌شود و نگاهی عامه پسندانه و طنز به وقایع روز دارد و در سراسر کشور توزیع می شود.

شورای سیاستگذاری خط خطی یک هم افزایی و تجمیع تجربه گرانقدری از گل آقا، طنز و کاریکاتور، همشهری جوان، چلچراغ، جدید و سایر مجلات بود.

مجله خط خطی سه دوره تحریریه داشته است، از ابتدا به عنوان یک نشریه تبلیغاتی طنز با بهترین کیفیت چاپ و کاغذ منتشر شد و امین مویدی سردبیر و احسان ناظم بکایی مدیر تحریریه بود. سپس یک شورای سیاستگذاری تشکیل شد و سه دبیر موضوعی برای طنز سیاسی (نیما دهقانی، بعدا شهرام شهیدی) طنز اجتماعی (سوشیانس شجاعی فرد) و طنز فرهنگی و ورزشی (مسعود مرعشی) تعیین شدند و هادی حیدری معاون سردبیر شد. دوره سوم با سردبیری شهرام شهیدی با حفظ بدنه قبلی و بدون حضور دبیران پیشین بوده است.

این مجله نگاهی طنز به مسائل مخلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره ر کشور دارد و توانسته مانند مجله شهور گل آقا ارتباط خبی با مسئولان و همینطور مخاطبان برقرار کند.

برای نمونه وزیر امور خارجه کشور ، ظریف چندین بار کارکاتور خود در این مجله در شبکه های اجتماعی و صفحات شخصیش منتشر کرده است.

مجله خط خطی مخاطبان ثابتی از هر طیف جامعه را جلب کرده است. کاریکاتوریست ها و طنزپردازان خلاق با این نشریه همکاری دارند.

این مجله هر ماه در حدود ۶۰ صفحه رنگی منتشر و در سراسر کشور توزیع می شود.

خط خطی

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه مجلات و نشریات تخصصی با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف مجله خط خطی، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این نشریه ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *