همایش ملی مسئولیت اجتماعی

حضور پررنگ رسانه تخصصی مسئولیت اجتماعی در همایش ملی مسئولیت اجتماعی

تعرفه: رسانه تخصصی مسئولیت اجتماعی برای اطلاع رسانی دقیق و به موقع از ساعت نخست آغاز همایش ملی مسئولیت اجتماعی در این برنامه حاضر و اخبار به صورت آنلاین برای علاقه مندان منتشر می شد.

رسانه مسئولیت اجتماعی بعنوان رسانه تخصصی است که با رصد، پایش، انتقال تجربه؛ گزارشات، اخبار و رویداد ها در حوزه مسئولیت اجتماعی وCSR کشور را منتشر می کند .

رسانه مسئولیت اجتماعی با حمایت رسانه ای همایش صنعت و دانشگاه در نشست های تخصصی که قبل از همایش بعنوان پیش نشست همایش در مراکز مختلف نهادی، دانشگاهی، شرکت ها و وزارتخانه ها برگزارشد، حضور مستمر و چشمگیری داشته است و انتقال محتوا و گزارشات را از این رویدادها به صورت مستمر و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار علاقمندان، مخاطبین و متخصصین حوزه مسئولیت اجتماعی کشور قرار داده است.

رسانه مسئولیت اجتماعی: رسانه تخصصی مسئولیت اجتماعی برای اطلاع رسانی دقیق و به موقع از ساعت نخست آغاز همایش ملی مسئولیت اجتماعی در این برنامه حاضر و اخبار به صورت آنلاین برای علاقه مندان منتشر می شد.

به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی؛ رسانه مسئولیت اجتماعی بعنوان رسانه تخصصی است که با رصد، پایش، انتقال تجربه؛ گزارشات، اخبار و رویداد ها در حوزه مسئولیت اجتماعی وCSR کشور را منتشر می کند .

رسانه مسئولیت اجتماعی با حمایت رسانه ای همایش صنعت و دانشگاه در نشست های تخصصی که قبل از همایش بعنوان پیش نشست همایش در مراکز مختلف نهادی، دانشگاهی، شرکت ها و وزارتخانه ها برگزارشد، حضور مستمر و چشمگیری داشته است و انتقال محتوا و گزارشات را از این رویدادها به صورت مستمر و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار علاقمندان، مخاطبین و متخصصین حوزه مسئولیت اجتماعی کشور قرار داده است.

سید رضا جمشیدی مدیر مسئول رسانه مسئولیت اجتماعی نیز بعنوان یکی از متخصصین، فعالان حوزهCSR و رئیس انجمن ملی مسئولیت اجتماعی در پنل های تخصصی حضور داشته و نقطه نظر کارشناسی خود را ارائه نمود.

رسانه مسئولیت اجتماعی بعنوان حامی رسانه ای همایش صنعت و دانشگاه که سوم آبان ماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، در تمام پنل های تخصصی و کارگاه ها حضور فعال داشته و خبرنگاران این رسانه در همایش حضور داشته و بصورت آنلاین گزارشی از برگزاری این رویدا را در اختیار مخاطبین، علاقه مندان و متخصصین قرار دادند.

رسانه مسئولیت اجتماعی، رسانه تخصصی در حوزه مسئولیت اجتماعی و CSR بر این باور است که مخاطبین و متخصصانی که این رسانه را به صورت مستمر دنبال می کنند، باید در جریان رویدادها، گزارشات و اخبارهای حوزه مسئولیت اجتماعی قرار گیرند، به همین منظور با حضور فعال خود در این همایش بطور آنلاین گزارش رویدادها در سالن عمومی و پنل های تخصصی حضور داشته و محتوا و گزارشات از این اقدامات را در اختیار مخاطبین خود قرار دادند.

فعالیت های این رسانه در تمام پنل ها و سالن اصلی به طور مستمر از طریق متخصصین، دبیر علمی، دبیر اجرایی و مدیر همایش مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت./ روابط عمومی رسانه مسئولیت اجتماعی

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *