آشپزی خانواده سبز

نگاهی به مجله آشپزی خانواده سبز / هر دو هفته یکبار یک کتاب آشپزی جدید

سایت تعرفه: آشپزی خانواده سبز بخش جالبی است که در مجله پر تیراژ خانواده سبز طرفداران زیادی دارد. خانواده سبز نام مجله‌ای است با زمینه فعالیت خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی که در مرداد ۱۳۷۸ اولین شماره آن منتشر شد. این مجله هر پانزده روز یکبار منتشر می‌شود. صاحب امتیاز این مجله هرمز شجاعی مهر مجری برنامه خانواده است. این نشریه به عنوان پرخواننده ترین مجله ایرانی محسوب می شود.

کسانی که دوست دارند هم مجله خوبی بخوانند و هم یک کتاب آشپزی متنوع داشته باشند می توانند خانواده سبز را خریداری کنند و آشپزی خانواده سبز را داشته باشند.

معرفی مجله

در معرفی این مجله آمده است:  هر پانزده روز یک بار میلیونها ایرانی در سراسر جهان چشم به راه تولد شماره جدید مجله خودشان هستند.  پیش از ۱۵۰۰۰۰ نسخه شمارگان (تیراژ) چاپی وبیش از۱۶۰۰۰۰ شمارگان اینترنتی در ماه نشان از مخاطبان گسترده عادی و الکترونیکی مجله در سراسر جهان است. خلاقیت ،نوآوری ، توجه به سلیقه های اقشار مختلف، افزایش کیفیت و استفاده از نظریات  کارشناسان متخصص از جمله اهداف مورد توجه  مدیران نشریه بوده است. علاوه بر همه  فاکتورهای مادی، وجود تفاهم بین همکاران و درک متقابل کارکنان و نیز نیروهای فرا مادی وآسمانی در موفقیت این مجموعه تاثیر شگرفی  داشته اند که جا دارد به همین جهت خداوند عشق و زیبایی را شاکر باشیم.

در این مجله دستور پخت غذاهای مختلف ایرانی و خارجی، کیک، دسر، شیرینی و هزار جور غذای خوشرنگ و خوشبو نوشته می شود. تصاویر جذابی از غذاهای مختلف هم صفحه های مختلف این مجله را تزئین می کند که نگاه کردن به آنها هم اشتهای ادم را باز می کند.

همچنین در بخش های مختلف این مجله مصاحبه های جذابی با چهره ها، هنرمندان و البته آشپزهای معروف منتشر می شود که بیشتر حول همان موضوع آشپزی است.

آشپزی خانواده سبز

آشپزی خانواده سبز مانند خود مجله خانواده سبز دو هفته یکبار و به صورت تمام رنگی منتشر و در سراسر ایران منتشر می شود.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه مجلات و نشریات تخصصی با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف مجله آشپزی خانواده سبز، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این نشریه ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

به این خبر امتیاز دهید

1 پاسخ
  1. zahrasadati
    zahrasadati گفته:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من نویسنده ی رمان هستم.البته مطلب هم مینویسم.یک رمان در رابطه با آشپزی مینویسم که قسمتی از آن نوشته شده.داستان در مورد یک سرآشپز بزرگ است که از نوجوانی تا کهنسالی او روایت میکند و اینکه چطور سرآشپز میشود.راستش فکر میکنم قرار دادن داستان هایی که به آشپزی ربط داشته باشه در سایتتون،خالی از لطف نباشه.البته من خودم عاشق آشپزی هستم و در این کار موفق هستم.اما کار اصلی من نوشتن است.اگر دوست داشتید که قسمت داستان به سایتتون اضافه بشه،خوشحال میشم بمن ایمیل بدید.مطمعنم این ایده بسیار خوب و پر بازدید خواهد بود.مشتاقانه منتظر پاسختون هستم.

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *