نگاهی به ماهنامه تجارت الکترونیکی و رایانه / ماهنامه ای علمی

سایت تعرفه: ماهنامه تجارت الکترونیکی و رایانه اولین و تنها نشریه تخصصی حال حاضر در زمینه تجارت الکترونیکی و رایانه در ایران است.
این ماهنامه به دو زبان فارسی و انگلیسی با گستره توزیع در داخل و خارج کشور به صورت ماهانه منتشر می‌شود.

این نشریه تخصصی با انتشار اخبار و مطالب و مقاله‌های گوناگون، علاقه‌مندان به فناوری اطلاعات و ارتباطات، دانشجویان و دانش آموزان را از مبتدی تا پیشرفته با طیف گسترده پوشش می‌دهد.

این ماهنامه پس از انتشار هر شماره جدید در اکثر مراکز و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی از جمله:

دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، وزارت بازرگانی، وزارت صنایع، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ICT (فناوری ارتباطات و اطلاعات)، وزارت ارشاد، اتاق بازرگانی ایران و تهران و شهرستان‌ها و بسیاری از شرکت‌های بزرگ پتروشیمی، پالایشگاه‌ها، ذوب آهن، شرکت‌های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی و بنیاد مستضعفان و جانبازان و شرکت‌های اینترنتی، IT و شرکت‌های کامپیوتری و فعال در زمینه وب، PAP، ISP و بیشتر کتابخانه‌های عمومی در سرتاسر کشور ایران توزیع می‌شود.

این ماهنامه در سراسر ایران و کشورهای عضو UN/CEFACT (بانکداری برخط و الکترونیک) منطقه: ژاپن، کره جنوبی، مالزی، ترکیه، عراق، پاکستان، هندوستان، افغانستان، عربستان، دوبی و… توزیع می‌گردد.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه آگهی مجلات و نشریات تخصصی با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف ماهنامه تجارت الکترونیکی و رایانه ، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *