شوت

روزنامه شوت /روزنامه فرهنگی ورزشی ایران

سایت تعرفه: روزنامه ورزشی شوت یکی از روزنامه های بین المللی صبح ایران است که در زمینه  فرهنگی ورزشی فعالیت می کند. این روزنامه چاپ صبح ایران هر روز اخبار و رویدادهای مهم فرهنگی ورزشی را بازتاب می دهد.

روزنامه های ورزشی یکی از پرخواننده ترین نشریات ایران هستند که اکثر مخاطبان آنها را جوانان تشکیل می دهند. در این میان روزنامه شوت نیز جای ویژه ای برای خود پیدا کرده است.

این روزنامه بخاطر مطالب جنجالی خود چندین بار توقیف ولی سپس دوباره منتشر شده است.  صفحه اول این روزنامه مانند دیگر روزنامه های ورزشی اغلب شلوغ و دارای تیتر جنجالی و جذاب است.

این روزنامه محبوب ورزشی به صورت تمام رنگی چاپ و در سراسر ایران منتشر می شود.

شوت

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه شوت، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این نشریه ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

1 پاسخ
  1. وحید
    وحید گفته:

    دیدگاهم این است که دروغ چاپ نکنید…مراکش اولین کشور مسلمان نیست که در جام جهانی به جمع ۴ تیم میرسد بلکه دومین تیم است.در جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن تیم ملی جمهوری تورکیه سوم جهان شده بود.چقدر از تورکها میترسید؟؟

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *