نگاهی به تاریخچه روزنامه همشهری

پذیرش آگهی در روزنامه همشهری غرب تهران

سایت تعرفه:

تبلیغات در روزنامه ها  با هزینه به صرفه تری رایج است و این کماکان سبب شده است که روزنامه ها به استقرار جایگاه خود به عنوان میزبان تبلیغات رونق بدهند . روزنامه همشهری نیز یکی از روزنامه های رسمی است که با استناد به اظهار نظر های مخاطبان به کرات در جایگاه نخست تبلیغاتی قرار گرفته است .

 

روزنامه همشهری

  • پذیرش آگهی در روزنامه همشهری غرب تهران

در معیار اصلی شما برای تبلیغات علاوه بر جامعیت و همه جانبه بودن رسانه مورد نظرتان قیمت تبلیغات نیز نقش کلیدی را ایفا میکند . معمولا در بسیاری از رسانه ها قیمت تبلیغات تحت الشعاع کیفیت تبلیغات است .

یعنی اگر میخواهید بازدهی بیشتری را تجربه کنید باید قیمت بیشتری را پرداخت کنید و نوسانه روزانه قیمت ها شما را به پرداخت هزینه های گزاف القا میکند .

روزنامه ها در بین رسانه های مختلف تبلیغاتی دارای قیمتی معقول تری هستند  و حول محور بازدهی تبلیغات شما این قیمت ها منسوب میشود .

روزنامه همشهری یکی از محبوب ترین روزنامه های کشور است که عملکردی را مسجل کرده است تا بتوانید با قیمتی به صرفه تبلیغات خود را به چاپ برسانید .

شما میتوانید آگهی خود را در روزنامه همشهری غرب تهران ثبت کنید.

  • چرا روزنامه ها برای تبلیغات مناسب هستند ؟

مناسب ترین گزینه برای معرفی یک کسب و کار تبلیغات است .

امروزه رسانه های مختلفی که به عنوان بنگاه های تبلیغاتی مانند اینترنت و تلویزیون و روزنامه های رسمی زیرساخت های مورد نیاز برای به تکاپو انداختن و رونق دادن فضاهای رسمی برای معرفی کسب و کار ها را راه اندازی کرده اند .

در واقع رسانه های تبلیغاتی فاصله میان گفتمان دو طرفه میان شما و مخاطبان را بسیار کوتاه میکنند .

مطابق با رونوشت های آزمایشی معمولا اکثریت جامعه تبلیغاتی که از سوی منابع رسمی مانند روزنامه و تلویزیون ها را بیشتر قبول دارند و این مهم سبب شده است که با توجه به رشد روز افزون اینترنت هنوز محبوبیت خود را حفظ کرده اند .

تلویزیون و روزنامه ها در بازه های زمانی مختلفی دارای فراز و فرودی در جامعه های آماری خود بوده اند و گاها نیز پیش آمده که با رکود احاطه شوند . اما چیزی که واضح است خودکامه بودن تلویزیون و رسانه است

تلویزیون و روزنامه ها دو رسانه محفوظ ملی هستند که مخاطبین خاص خود را سازماندهی میکنند اما چیزی که واضح است قیمت تبلیغات است .

اگر شما بخواهید محصولی را در تلویزیون تبلیغ کنید با قیمت هایی روبرو خواهید شد که بهت آور است اما در روزنامه ها قیمت به صرفه تری رایج است و این کماکان سبب شده است که روزنامه ها به استقرار جایگاه خود به عنوان میزبان تبلیغات رونق بدهند .

روزنامه همشهری نیز یکی از روزنامه های رسمی است که با استناد به اظهار نظر های مخاطبان به کرات در جایگاه نخست تبلیغاتی قرار گرفته است .

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آگهی با کارشناسان آگه یدر دفتر روزنامه همشهری در غرب تهران با شماره ۴۴۱۹۵۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

همچنین شماره واتس آپ ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ آماده پذیرش آگهی های شما مشتریان گرامی است.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *