نقش پذیرش نمایندگی در موفقیت کسب و کارها

نقش پذیرش نمایندگی در موفقیت کسب و کارها

نقش پذیرش نمایندگی در موفقیت کسب و کارها برکسی پوشیده نیست چرا که نمایندگی ها ی شرکت های تولیدی و خدماتی در اقصا نقاط کشور از جمله منابع انسانی محسوب می شوند که در موفقیت آن ها بسیار مؤثر هستند.

اصول موفقیت برندها

همانگونه که می دانید موفقیت هر کسب و کاری به سه اصل اساسی مربوط است که از آن تحت عنوان مثلث کسب و کار یاد می شود. این سه اصل عبارتند از: ” منبع مالی” ” منبع انسانی” و ” منبع ایده و یا فرصتی سودآور” که نیاز های اولیه راه اندازی و ادامه کار یک کسب و کار مستقل هستند.

کسب و کاری موفق است که بتواند با حداقل منابع مالی، استفاده ی بهینه از منابع انسانی و ایده های نو و بدیع و  فرصت های سود آور و ترجیحا انحصاری بهره ببرد.

نمایندگی ها ی شرکت های تولیدی و خدماتی در اقصا نقاط کشور از جمله منابع انسانی محسوب می شوند که در موفقیت آن ها بسیار مؤثر هستند. لذا هر شرکتی خواهان توسعه و پیشرفت و موفقیت است خود را نباید از داشتن نمایندگی بی نیاز بداند.

نقش پذیرش نمایندگی در موفقیت کسب و کارها

اگر تا کنون محصول یا کالا و خدمات شما در مناطق مختلف کشور عرضه نشده است به دلیل نداشتن نمایندگی یا ضعف  آن ها بوده است. اگر شما صاحبان برندها و شرکت ها از همکاری با نمایندگان فعلی راضی نیستید، می توانید از طریق سایت تعرفه به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق روزنامه ها و نشریات عمومی وتخصصی که در کشور به صورت کثیراانتشار و سراسری و استانی و شهرستانی، شهری و منطه ای و محلی منتشر می شوند، دست یابید و با کسب اطلاعات لازم و مورد نیاز، آگهی خود را تنظیم نموده و با مشورت کارشناسان شبکه پذیرش آگهی نشریه مورد نظر خود را انتخاب و در یک یا چند رسانه و حتی درکل روزنامه های منطقه ای و کشوری چاپ و در محل مورد نیاز منتشر نمایند.

جذب نماینده فعال در منطقه که شناخت کاملی از فرصت ها و امکانات منطقه خود دارد فرصت مناسبی برای صاحبان کسب و کارها ، شرکت ها وبرند ها می باشد تا بتوانند این فرصت های منطقه ای را از طریق نماینده خود در منطقه، در اختیار محصول و کالای عرضه شده خود قرار دهند.

اگر برای منطقه ای از کشورمان برنامه ی خاصی دارید، اگر تمایل به برگزاری جشنواره فروش منطقه ای دارید، اگر برای فروش ویژه محصولات خود زمان خاص در برنامه تان دارید، اگر محصولی تولید می کنید که ویژه منطقه ای از کشور است، با سفارش آگهی از طریق سایت تعرفه و شبکه پذیرش آگهی در نشریات و روزنامه های استانی و شهرستان ها نماینده فعال فروش در منطقه را جذب نموده و استراتژی های فروش خود را در منطقه توسعه داده و برنامه های خود را اجرا نمایید.

کارشناسان این سایت ها آمادگی دارند شما را از ابتدا تا انتهای روند چاپ و انتشار آگهی در کلیه نشریات و روزنامه های کشور یاری رسانند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *