روزنامه ورزشی گل /اولین روزنامه ورزشی گلاسه در ایران

سایت تعرفه: روزنامه ورزشی گل در سال ۱۳۸۴ توسط نعمت‌الله شهبازی به عنوان مدیر مسئول و مجید کوهستانی به عنوان سردبیر پایه‌ریزی شد.

روزنامه گل در ابتدای کار خود حدود ۱۵۰ پرسنل داشت و در ۱۶ صفحه گلاسه چاپ می شد. این روزنامه درواقع اولین روزنامه ورزشی گلاسه کشور است.

روزنامه گل در ابتدا هر هفته یک ویژه نامه از استان‌های مختلف کشور را به چاپ می‌رساند. چاپ حال و هوای ورزش در هر استان باعث شد که بتواند خود را معرفی کند.

روزنامه نگارانی که تحریریه روزنامه گل را اداره کرده‌اند تا کنون دو نفر بوده‌اند. اولین سردبیر روزنامه ورزشی گل مجید کوهستانی بود که ۱۰ سال ابتدایی این روزنامه را اداره کرد و بعد از آن یکی از روزنامه نگاران به نام رضا خدادادی که از ابتدای راه اندازی این روزنامه در کنار این روزنامه بوده‌است سکان هدایت تحریریه روزنامه ورزشی گل را به عهده گرفته‌.

روزنامه گل یکی از روزنامه‌های مطرح کشور بوده‌است؛ که دکه‌داران از فروش بالای آن خبر می‌دهند. این روزنامه در دوران شکوفایی رسانه‌های کاغذی به دلیل نوع خاص صفحه آرایی و کاغذ گلاسه مورد استقبال ورزش دوستان بوده‌است. روزنامه  گل تیراژ ۱۵۰ هزار نسخه ای را هم تجربه کرده‌است.

تیترهای خاص و مصاحبه‌های ویژه در این روزنامه نقش چشمگیری در محبوبیت این روزنامه داشته است.

این روزنامه به صورت تمام رنگی چاپ و در سراسر ایران توزیع می شود.

روزنامه گل

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه گل، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این نشریه ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *