تحقق رؤیای خرید اجناس با قیمتی واقعی در مجتمع تجاری و اداری آفتاب

تحقق رؤیای خرید اجناس با قیمتی واقعی در مجتمع تجاری و اداری آفتاب

دنیای اقتصاد : منطقه ۲۲  تهران که در غربی ترین نقطه پایتخت در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده و  در واقع جدیدترین منطقه اضافه شده به شهرداری تهران است، به دلیل برخی سیاست های شهری اکنون تبدیل به یک قطب صنعتی، تجاری، تفریحی توریستی و البته مسکونی گشته است. مشهور است که این منطقه بیشترین تعداد برج ها را در یک منطقه شهری پایتخت دارد. با گذر از این منطقه،  مجتمع های اداری – تجاری در حال ساخت زیادی را  می بینیم که یکی پس از دیگری از روی زمین سر بر می آورند. یکی از این مجتمع ها، «مجتمع تجاری – اداری آفتاب» است که مانند یک کشتی در نزدیکی دریاچه خلیج فارس چیتگر و در میدان موج این منطقه ساخته شده است. با «علی شفیعی» عضو هیأت مدیره مجتمع تجاری و اداری آفتاب گفت و گویی در خصوص وضعیت مجتمع و برنامه های آتی آن داشته ایم که از نظر می گذرانید.

در ابتدا از وضعیت مجتمع بگویید و این که در بحث کسب و کار و اشتغال چه برنامه هایی مدنظر دارید؟

مجتمع آفتاب دارای  ۳۴ واحد اداری، ۱۰۰ واحد تجاری، یک تالار پذیرایی ۸۰۰ نفره و یک رستوران مجهز است؛ البته  رستوران و تالار حدود ۱۰ ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده اند. واحدهای اداری مجتمع نیز یک سال است افتتاح شده که عموماً واحدهای فنی، عمرانی و ساختمانی فعال هستند. در خصص وضعیت اشتغال نیز به صورت مستقیم ۶۰ نیروی فعال و به طور غیر مستقیم هم تعداد قابل توجهی از نیروها در  رستوران و تالار مشغول به کار شده اند جدا از اینکه برای ساخت این مجتمع بیش از ۳۰۰ نفر در طول ۴ سال مشغول به کار بوده اند.

هدف از راه  اندازی این مجتمع و سایر مجتمع های تجاری در این منطقه مهم شهر چه بوده است؟

این ملک در سال ۸۸ مجوز ساخت گرفته و بنا به سیاست های شهری که قرار بود این نقطه از شهر تبدیل به «بازار مدرن تهران» شود، تصمیم گرفته شد از صنف تولیدکنندگان دست اول کشور در پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه دعوت به عمل آید تا در این پاساژ مشغول به فعالیت شوند؛ در واقع تلاش شد شهروندان به جای این که به نقطه شلوغ و پر سر وصدای شهر برای تهیه مایحتاج خود مراجعه  نمایند به این مجتمع بیایند و بتوانند با قیمتی که مد نظر دارند جنس با اصالت و با کیفیتی را به دست آورند. البته هدف ما راه اندازی یک پاساژ مجهز و مدرن برای کسبه بازار تهران است که در کنار تک فروشی، عمده فروشی نیز داشته باشند ولی قیمت های خرده فروشی را به قیمت عمده به فروش برسانند.

با توجه به پیشرفت کار، فکر می کنید به صورت نهایی شهروندان چه زمانی می توانند برای خرید به مجتمع  مراجعه کنند؟

از ۲ ماه دیگر با اعمال نظافت، نصب دکورها و چیدمان کلی استارت رسمی  برای افتتاح خواهیم داشت؛ ولی زمان رسمی افتتاح مجتمع آفتاب روز ۲۲ بهمن و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

ویژگی مجتمع آفتاب در بین مجتمع های متعدد تجاری، در منطقه چیست؟

هدف نهایی ما  جذب قشر خاص جامعه است و این که جنسی را به دست مشتری بدهیم که از کیفیت مناسب برخوردار باشد تا شهروندان طعم خرید قیمت واقعی یک محصول را تجربه کنند. قدر مسلم پس از افتتاح مجتمع، شهروندان با یک بار وارد شدن به پاساژ و دیدن قیمت های واقعی متوجه خواهند شد جنسی را که در یک مجتمع دیگر به قیمتی چندین برابر مشاهده کرده اند با قیمتی مشابه بازار تهران خریداری و مطمئن می شوند جنس را به قیمت عمده آن تهیه کرده اند؛ چرا که اساساً یکی از شروط ما برای فروختن واحدهای تجاری نیز همین بوده است که قیمت ها اصولاً واقعی باشند. همچنین جهت رفاه حال خریداران و دسترسی مناسب  ۳ ورودی مجزا ایجاد شده است. همچنین دسترسی به این مجتمع از طریق اتوبان های حکیم، خرازی، آزادگان و جاده مخصوص کرج  از مزایای این مجتمع تجاری و اداری است. یکی دیگر از مزایای این مجتمع ایجاد ۷۰۰ باب پارکینگ بوده که رفاه حال صاحبان واحدها و مراجعه کنندگان را در پی خواهد داشت. این در حالی است ۱۰۰ واحد تجاری و ۴۵ واحد اداری لحظات دل انگیز خرید را برای عموم مردم به ارمغان خواهند آورد.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – ویژه نامه غرب استان تهران

گردآوری‌شده توسط شبکه پذیرش آگهی

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *