عکس شاخص

آگهی مناقصه عمومی و یک مرحله ای

تعرفه:جهت سفارش آگهی مناقصه عمومی در روزنامه ها با شماره های زیر با کارشناسان سایت تعرفه در تماس باشید:

سفارش آگهی

« آگهی مناقصه عمومی و یک مرحله ای ، خرید و تحویل ران مرغ منجمد (سایز ۲۸۰ الی ۳۲۰ گرم بدون پوست و بدون کمر) به مقدار ۶ تن، سینه مرغ منجمد (بدون کتف و بدون استخوان) به مقدار ۹ تن، فیله مرغ منجمد به مقدار ۴ تن، گوشت قلوه گاه گوسفندی منجمد به مقدار ۱.۵ تن، سردست منجمد برزیلی به مقدار ۷ تن و ماهی قزل آلا منجمد (شکم L8 یا L9) به مقدار ۲ تن دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در سال ۱۴۰۳ »

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، در نظر دارد خرید و تحویل مواد غذایی اقلام گوشت قرمز، گوشت سفید(مرغ و ماهی) به شرح ذیل را از طریق برگزاری مناقصه عمومی و یک مرحله ای در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، به اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای گواهی پروانه بهداشتی بهره برداری معتبر از اداره کل دامپزشکی استان تهران، پروانه بهداشتی معتبر تولید فرآورده های خام دامی از وزارت جهاد کشاورزی و دارای اقامتگاه قانونی در استان تهران باشد واگذار نماید. موضوع این مناقصه، عبارت است از خرید و تحویل ران مرغ منجمد (سایز ۲۸۰ الی ۳۲۰ گرم بدون پوست و بدون کمر) به مقدار ۶ تن، سینه مرغ منجمد (بدون کتف و بدون استخوان) به مقدار ۹ تن، فیله مرغ منجمد به مقدار ۴ تن، گوشت قلوه گاه گوسفندی منجمد به مقدار ۱.۵ تن، سردست منجمد برزیلی به مقدار ۷ تن و ماهی قزل آلا منجمد (شکم L8 یا L9) به مقدار ۲ تن.
مدت زمان انجام عملیات فوق، به میزان ۹ روز کاری می باشد. متقاضیان می¬توانند جهت دریافت فرم¬ های شرکت در مناقصه و اطلاع از شرح کار، از روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۲، حداکثر تا ساعت ۱۸ بعد از ظهر روز چهار شنبه مورخ ۸فروردین ۱۴۰۳، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسww.setadiran.ir . اقدام نمایند. شرکت کنندگان در مناقصه، می بایست مبلغ ۳/۲۸۶/۷۵۰/۰۰۰ ریال را بابت تضمین شرکت در این مناقصه، به شماره حساب ۴۰۰۱۰۷۴۸۰۶۳۷۲۶۹۰ و شماره شبا IR890100004001074806372690 به نام تمرکز وجوه سپرده نزد خزانه داری کل کشور به نام بانک مرکزی ایران از طریق سامانه ستاد واریز نمایند، یا نسبت به تهیه و تسلیم ضمانتنامه بانکی یا چک تضمین شده بانکی به میزان مـبلغ فوق الذکر از طریق سامانه ستاد، اقـدام نمایند. آخرین مـهلت تـحویل و بارگزاری الکترونیکی پاکات و پیشنـهادها در سامانه ستاد ایران و تحویل فیزیکی پاکت الف (تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار)، تا سـاعت ۸ صبح روز دو شنبه مورخ ۲۷/۰۱/۱۴۰۳، به نشانی سامانه ستاد ایران و برای تحویل فیزیکی پاکت الف، به آدرس: تهران، خیابان میرداماد، ساختمان مرکزی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، طبقه اول، اداره حقوقی، قراردادها و پاسخ گویی به شکایات دانشگاه می¬باشد. شایان ذکر است مناقصه گران موظف هستند نسبت به انجام این معامله به روش نرخ پیشنهادی مقطوع (بدون تعلق گرفتن هرگونه تعدیل) و پرداخت به روش اخذ فاکتور پس از انجام کامل تعهدات فروشنده اقدام نمایند.
جلسه بازگشایی پاکات الف و ب و ج کلیه مناقصه گران در روز دو شنبه مورخ ۲۷/۰۱/۱۴۰۳ رأس ساعت ۹ صبح با حضور اعضاء کمیسیون معاملات و مناقصات دانشگاه، از طریق سامانه ستاد، تشکیل خواهد شد. مناقصه گران محترم، حق شرکت در جلسه بازگشایی پاکات به آدرس فوق الذکر را دارند. لازم به ذکر است که صرف پیشنهاد و شرکت درمناقصه، حقی برای شرکت کنندگان و یا ایجاد تکلیف یا سلب اختیار برای دانشگاه نمی کند ودانشگاه با رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه، در رد یا قبول کلیه پیشنهاد های مالی واصله، مختار خواهد بود. این مناقصه با پیشنهاد حداقل ۳ مناقصه گر رسمیت می یابد. پرداخت کلیه هزینه های انتشار دو نوبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار استانی، بر عهده برنده مناقصه می باشد. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مالی مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها به استثناء پاکت الف که به صورت الکترونیکی و حضوری تحویل می گردد، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام می پذیرد، مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، می بایست نسبت به انجام مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند. پرداخت هزینه و کارمزد سامانه ستاد، به عهده برنده مناقصه می باشد. به این مناقصه پیش پرداخت تعلق نمی گیرد.

اداره حقوقی، قراردادها و پاسخ گویی به شکایات
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی

آگهی مناقصه

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۴ / ۵. تعداد امتیازات: ۸۸

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *