عکس شاخص

آشنایی با متن های کوتاه قابل استفاده درآگهی ها(بخش سوم)

در بخش های قبلی با متن های کوتاه خصوصی، اخبار کوتاه و اشعار آشنا شدیم در ادامه به متن کوتاه رسمی می پردازیم:

متن کوتاه رسمی:پیامی است ک یک شخصیت حقیقی یا حقوقی ،یک نهاد،سازمان یا موسسه دولتی یا خصوصی برای مشتریان،کارکنان،مدیران،همکاران،دانشجویان،دیگر سازمان ها یا مخاطبان خاص و عام ارسال می کند یا در مراسمی به صورت حضوری  به برگزیدگان اهدا میشود.

برای سفارش آگهی تبریک و یا تسلیت رسمی با کارشناسان آگهی با شماره ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ در ارتباط باشید.

انواع متن های کوتاه رسمی

متن های کوتاه رسمی که در قالب  های زیر تهیه و تدوین می شوند،یا حضوری به مخاطب تقدیم میشون و یا با یکی از

روش های ارسال پیام که در بخش های بعدی بدان اشاره می کنیم ارسال می شود.

قالب های متن های کوتاه رسمی:

* سپاس نامه ها

* دعوت نامه ها

* متن های آمیخته

* تبریک نامه ها

*متن های تسلا و تسلیت

*پلاکارد یا نقش آگهی

سپاس نامه ها:غالبا موارد زیر را دربرمی گیرند.

قدردانی،تشویق،سپاس و ستایش،بزرگداشت و تجلیل از افراد حقیقی یا حقوقی برگزیده ای که موفقیت های ارزشمندی در یک موضوع خاص داشته اندیا منشا خدمات ارزنده ای برای کشور یا سازمان خویش بوده اند.

**************************************************************************************

تبریک نامه ها: غالبا شامل موارد زیر می شوند.

پیام تبریک و شادباش در اعیاد و مناسبت های دینی، ملی،رویدادهای مهم اجتماعی و شخصی و یا به مناسب کسب موفقیت های ارزشمند.

************************************************************************************

دعوت نامه ها: غالبا موارد زیر را در بر می گیرند.

به منظور دعوت از مخاطب(مخاطبین) برای شرکت در جشنواره ها،بزرگداشت ها،نمایشگاه ها، نشست ها،جلسات ،همایش ها

ضیافت ها یا برنامه های فرهنگی و هنری

***********************************************************************************

برای سفارش آگهی دعوت نامه  میتوانید متن اگهی خود را در فضای مجازی از طریق شماره ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ برای کارشناس آگهی ارسال بفرمایید.

متن های تسلا و تسلیت: این متن ها معمولا در یکی از سه مورد زیرتهیه و ارسال می شوند:

– در بلایا و یا حوادث طبیعی (مانند سیل و زلزله) مصیبت های ناشی از جنگ ها،درگیری ها و یا رویدادهایی که شمار بسیاری از مردم در پی آن دچار آسیب می شوند.

– در فقدان و درگذشت چهره های فرهنگی ،دینی،علمی، اجرایی یا سیاسی

-در مرگ خویشاوندان ،آشنایان و دوستان یا عزیزان و نزدیکان آنها

***********************************************************************************

 

 

متن های آمیخته:

این نوع متن ها ترکیب و تلفیق از یک یا چند نوع متن کوتاه دیگرندکه علاوه بر کوتاهی و زیبایی ،پیام های مختلف و گاهی متضاد را به خوبی به مخاطبان منتقل می کنند. که در فصل های بعدی به اجمال به آن می پردازیم.

*************************************************************************************

پلاکارد یا نقش آگهی:در واقع پیام کوتاهی است که  در گذشته هنرمند خوش نویس برپارچه ای افقی یاعمودی نوشته و در جای مناسب نصب میشود.

امروزه بصورت بنر چاپ شده و در محل مناسب نصب می گردد.

*************************************************************************************

مزایای متن های  رسمی:

. امید و پشتکار را در مخاطبان تقویت می کند.

. دوستی  و مودت ها را استحکام می بخشد.

. سوتفاهم و کینه ها را از یاد می برد.

. موجب شادمانی و نشاط افراد می شود.

. به افزایش آگاهی و اطلاعات مخاطب می انجامد.

. خاطرات شیرین و لحظات دوست داشتنی زندگی را ثبت یا زنده می کنند.

. یاد آور اعیاد و مناسبت های دینی و روزهای ملی و سرنوشت ساز هستند.

. تسلای خاطر و ارامش قلبی مخاطب را در حوادث و رویدادهای ناگوار به همراه می آورند.

************************************************************************************

جهت سفارش آگهی در کلیه روزنامه های  کشور با شماره ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ در فضای مجازی با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *