مدیریت کسب و کار و کارآفرینی

مدیریت کسب و کار و کارآفرینی + ویدئو

مدیریت کسب و کار و کارآفرینی سعی می کند با برنامه‌ریزی، سازمان را جهت رسیدن به اهداف مورد نظر آماده‌ سازد که ممکن است شامل کارهای مختلفی شود از جمله برآورد بودجه، تحقیق بازار و ارائه استراتژی. به طور اساسی این عملکرد نشان‌دهنده محل قرارگیری سازمان، جهت‌گیری آن و چگونگی تأمین منابع است.

سازماندهی

زمانی که اهداف تعریف شدند، مدیریت کسب و کار و کارآفرینی مسئولیت‌های مورد نظر را تشخیص داده، افراد را مورد آنالیز قرار می‌دهد و ابزار مورد نیاز را برآورد می‌کند و به تقسیم وظایف می‌پردازد. این مرحله ممکن است شامل بازبینی سازمان، توسعه گروه‌های جدید و یا تعریف مشاغل جدید باشد. هدف ایجاد محیطی بهینه برای عملکرد مؤثر و نتیجه‌بخش است.

تعیین کارکنان

پیدا کردن فرد مناسب جهت کارهای مختلف بخش بسیار مهمی از مدیریت کسب و کار و کارآفرینی است. تعیین مشاغل مورد نیاز، آماده‌سازی تعاریف کارها، انتخاب و آماده‌سازی از جمله بخش‌های مختلف کار یک مدیر است. یک مدیر خوب معیارهایی از قبیل تنوع، اخلاق، سیاست و سایر پارامترهای مورد نیاز برای هر کار را در محیط کسب و کارش تشخیص می‌دهد.

دکتر مسلم خانی -استاد دانشگاه و مشاور و مدرس کسب و کار و کارآفرینی – مربی و مشاور مهارت های کسب و کار و کارآفرینی – مدرس کارگاه های آموزشی خلاقیت و ذهن انگیزی و پرورش ایده. در این ویدیو شما را با مدیریت کسب و کار و کارآفرینی بیشتر آشنا می کند. پیشنهاد می کنیم این ویدپو را از دست ندهید.

مدیریت کسب و کار و کارآفرینی

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *