شبکه های اجتماعی

۵ روش برای شروع تبلیغات موبایلی

شروع تبلیغات موبایلی برای صاحبان کسب و کار یک فرصت خوب است تا این امکان جدید تکنولوژیک را امتحان کنند. بخصوص که امروزه این مدل بسیار مقرون به صرفه است.

در این چندسال اخیر بر اساس تحقیقات انجام شده نصف صاحبان کسب و کار مایل بوده اند تبلیغات موبایلی را انجام بدهند.

چگونه می توان فهمید که تبلیغات موبایلی چگونه می تواند به کسب و کار ما سود برساند و آن را متحول کند.

این ۵ روش برای شروع تبلیغات موبایلی را در نظر بگیرید.

۱-تشخیص بدهید مشتریان شما کجا هستند.

اغلب شبکه های موبایلی این امکان را به شما می دهند به مکان واقعی مخاطب دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب می توانید مخاطبان را تعیین کنید در کدام محدوده ی جغرافیایی تبلیغات شما را دریافت کنند. تبلیغات موبایلی در بین انواع تبلیغات بیشترین بازگشت سرمایه را برای کسب و کارهایی که می توانند به مخاطبان در همه جا سرویس بدهند، داشته است.

یک طراح جواهر که می تواند هر جایی ارسال داشته باشد یا یک متل نزدیک یک مکان توریستی می توانند مورد خوبی برای تبلیغات موبایلی باشند.

اما کسی که خدمات ماساژ به فرض ارائه می دهد، به مشتریان محلی خودش وابسته است و پول را در جای دیگری خرج کند.

۲-نقطه ی تبدیل خودت را تعیین کن.

وقتی شما یک تبلیغات موبایلی را راه می اندازید تنها نمی خواهید به مشتریان حضور خود را اعلام کنید، بلکه می خواهید بگویید برای خرید بیایند. مردم چه کاری می توانند در موبایل خود انجام دهند که به شما کمک کنند.

کاربران می توانند به شما ایمیل بزنند، اطلاعات تماس خود را از طریق فرم آنلاین به شما بفرستند.

با شما قرار ملاقات بگذارند، شما را در شبکه ی اجتماعی دنبال کنند، درخبرنامه ی ایمیلی شما عضو شوند و یا به سادگی از شما به صورت آنلاین خرید کنند این کارها “نقاط تبدیل ” قابل اندازه گیری هستند.

بررسی مقدار تبدیل شما( حاصل تقسیم بازدیدکنندگان سایت بر کسانی که عکس العمل نشان می دهد) نشان می دهد کدام تبلیغ موبایلی مؤثرتر بوده است.

۳-یک صفحه ی فرود موبایلی درست کنید.

ممکن است وب سایت شما حتی اگر سازگار با موبایل باشد نیز برای تبلیغات موبایلی شما مناسب نباشد. شما باید یک صفحه ی فرود مخصوص موبایل طراحی کنید تا بازدید کنندگان موبایلی شما را به مشتری تبدیل کند. صفحه ی فرود موبایلی شما باید به وبسایت شما وصل باشد و تمام اطلاعات مربوط را نیز در خود داشته باشد. آدرس دفتر کار شما، ساعت کاری شما، زمان ملاقات های آنلاین شما، به این ترتیب این اطلاعات می تواند مکمل تبلیغات موبایلی شما باشد. اگر بتوانید صفحه ی فرود موبایلی خود را در سایت خود بسازید خیلی عالی است. در غیر این صورت لازم نیست این صفحه جزئی از سایت اصلی شما باشد.

می توانید یک صفحه ی فرود سایت روی سایت های گوگل به صورت یک ساله مجانی درست کنید. به این صورت به داده های آماری سایت خود در مورد آمار ترافیکی کاربران دسترسی خواهید داشت. البته سایت های پولی با امکانات بیشتری نیز وجود دارند که می توانید استفاده کنید. مثلاً امکانات نقشه ی گوگل یا حتی ممکن است بخواهید بیشتر از یک صفحه ی فرود را داشته باشید. هر صفحه ی فرود برای یک کمپین که روی یک گروه خاص از مخاطبان تمرکز دارد.

۴-شروع کار با گوگل ادوردز

جستجوی تبلیغات یکی از بزرگ ترین بخش های بازار موبایل است. گوگل ادوردز خدمات مختلفی را برای تبلیغات موبایلی ارائه می دهد. بعلاوه این ها تبلیغات متنی هستند و شما نیاز ندارید برای آنها بنر درست کنید تا بتوانید استفاده کنید.

می توانید یک کمپین ادوردز مختص موبایل درست کنید که روی موبایل هایی متمرکز شود که دارای مرورگر وب کامل وب هستند. می توانید پیشنهادات ادوردز را روی جستجوهای موبایلی فقط تنظیم کنید.

کنترل هزینه ها با تنظیم هزینه به صورت حداکثر مبلغ خواهد بود. مثلا تعیین می کنید ۳۰ تا ۵۰ دلار در ماه می خواهید مصرف داشته باشید. سپس کارآیی ادوردز موبایلی خود را پایش می کنید تا نرخ تبدیل به حد مطلوب شما باشد.

۵-شبکه ی تبلیغاتی موبایلی دیگری را راه اندازی کنید.

شما باید تبلیغات بنری دیگری را روی شبکه ای دیگر راه اندازی کنید تا روی برخی وب سایت های موبایلی دیگر و اپ ها کار کند.

کاربران ادوردز می توانند از Google display and builders  استفاده کنند برای ویرایش تبلیغات خود، اما می توانید از نرم افزارهای دیگری نیز استفاده کنید.

هزینه ها، دسترسی ها، هدف گیری ها و سایر مشخصات را می توان به صورت گسترده ای ویرایش کرده و تغییر داد.

می توانید هزینه ی حداکثری آن را به صورت روزانه تعیین کنید.

منبع:  آی بازاریابی

گردآوری‌شده توسط شبکه پذیرش آگهی

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *