مقالات

روزنامه پیام سمنان

بررسی رفتار مشتری در شهرستان ها

تعرفه: مخاطب شناسی در بازاریابی بسیار حایز اهمیت است و اهمیت آن زمانی بیشتر می شود که قرار است محصولی را در کل کشور بفروشیم. آن موقع است می گوییم مطالعه فرهنگ مخاطب در استان های مختلف دارای اهمیت بیشتری است. بی گمان تبلیغی که در تهران جواب می دهد قرار نیست در کرمان هم […]

درخواست جلوگیری از حذف انتشار آگهی‌های مناقصه و مزایده در روزنامه‌ها

تعرفه: انجمن روزنامه‌های غیر دولتی طی نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار جلوگیری از حذف انتشار آگهی‌های مناقصه و مزایده در روزنامه‌ها شدند. متن این نامه به شرح زیر است؛ جناب آقای دکتر قالیباف (ریاست محترم مجلس شورای اسلامی) با سلام و احترام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، چنانکه مستحضرید مطبوعات […]

شیوه درج آگهی های دولتی در مطبوعات رفع ایراد می شود

تعرفه: نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات ضمن تشریح راهکارهای رفع ایراد هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین به درج آگهی های دولتی در مطبوعات، اعلام کرد این راه کارها به معاونت حقوقی رییس جمهور ارسال شده است. پدرام پاک آیین درباره این راه حل ها گفت: راه حل اول، تصویب یک فرایند برنامه […]

چاپ آگهی پذیرش نمایندگی در روزنام هشهری

معمولا کارفرمایان و مخاطبان و یا کاربران از طریق پلی به نام ، نیازمندی های تبلیغاتی ، با هم ارتباط برقرار میکنند . متقاضی به عنوان شخصی که ، درخواست چاپ آگهی پذیرش نمایندگی دارد اقدام میکنید و علاقه مندان به اخذ نمایندگی و مشارکت در این امر به نیازمندی های روزنامه ها مراجعه میکنند […]

چگونه کارت و سند المثنی خودرو بگیریم ؟

اگر مالک خودرویی کارت و یا سند سبز خودرو خود را گم کرده باشد برای دریافت سند سبز المثنی یا کارت خودرو المثنی می بایست مدارک ذیل را به همراه داشته و به یکی از مراکز تعویض پلاک مراجعه نماید. اگر مالک برای گرفتن کارت یا سند حاضر نمی شود و نماینده قانونی او قصد […]

تفاوت مجمع عادی و فوق العاده چیست ؟

  کلیه تغییرات و تصمیمات شرکتها طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده و یا در جلسات هیأت مدیره انجام می پذیرد. نکته: چنانچه مجمع عمومی عادی در ۴ ماه اول پس از پایان سال مالی تشکیل گردد «عادی سالیانه » و در ماههای دیگر «عادی به طور فوق العاده» نامیده خواهد شد. […]

“مزایده و مناقصه” چیست؟

به طور کلی شیوه‌های انعقاد پیمان‌های اداری را می‌توان به دو گروه کلی تقسیم کرد: گروه اول: پیمان‌های مبتنی بر رقابت؛ گروه دوم: پیمان‌های مبتنی بر توافق؛ ۱) روش مناقصه: مناقصه روشی است که در آن سازمان‌های عمومی، خرید کالا یا خدمت مورد نیاز خود را به رقابت و مسابقه می‌گذارند و با اشخاص حقوقی […]

بازاریابی رسانه های اجتماعی (Social Media Marketing) چیست؟

شبکه پذیرش آگهی: بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین است که در بستر شبکه های اجتماعی انجام می شود. بازاریابی در شبکه های اجتماعی انواع مختلفی دارد که با توجه به اهداف شرکت تدوین می شود. اهداف اصلی بازاریابی در رسانه های اجتماعی، تولید محتوای جذاب برای مخاطبان هدف، افزایش ترافیک وب سایت […]

رمز موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

شبکه پذیرش آگهی: این روزها تقریبا همه‌ی ما حداقل در یکی از شبکه‌های مجازی عضو هستیم و روزانه بخشی از زمان‌مان را به آن اختصاص می‌دهیم. رونق شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های پیام‌رسان نظیر اینستاگرام، تلگرام، فیس‌بوک، توئیتر و …در زندگی شخصی همه‌ی ما به نوعی اثر گذاشته است. اما امروز می‌خواهیم از تاثیر آنها روی کسب […]