مقالات

آگهی مناقصه

تعرفه:جهت سفارش آگهی مجمع در کلیه روزنامه ها با شماره ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ با کارشناسان اگهی تماس حاصل فرمایید: ۱- مناقصه گذار: شرکت سازه گستر سایپا ۲- موضوع مناقصه : انتخاب پیمانکار جهت ساخت ۶۸۱عدد پالت و ۱۰۰ عدد تغییر کاربری پالت. ۳– زمان ارائه اسناد و دریافت پیشنهادات: از زمان درج آگهی روز شنبه مورخ ۲۷/ […]

آگهی دعوت مجمع عمومی

تعرفه:جهت سفارش آگهی دعوت مجمع عمومی در کلیه روزنامه ها با شماره ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵با کارشناسان آگهی در تماس باشید: آگهی دعوت مجمع عمومی فوق العاده شرکت تصویر ماندگار جوانی سهامی خاص به شماره ثبت ۴۸۶۷۱۴ شناسه ملی ۱۴۰۰۵۵۹۳۲۸۷ بدینوسیله از کلیه سهامداران یا نمایندگان قانونی این شرکت دعوت به عمل می آید تا در جلسه مجمع […]

مجموعه مطالب سواد رسانه‌ ای (قسمت سیزدهم)

مجموعه مطالب سواد رسانه‌ ای قسمت سیزدهم: «رسانه‌ های یکسویه و دوسویه» (۲) در قسمت قبل رسانه‌ های یک‌سویه و دوسویه را تعریف کردیم و همچنین بیان کردیم که رسانه‌ های جمعی از جنس رسانه‌ های یک‌سویه و شبکه‌های اجتماعی جزء رسانه‌ های دوسویه هستند. در این قسمت به تبیین تفاوت‌های این دو نوع می‌پردازیم. […]

مجموعه مطالب سواد رسانه‌ ای (قسمت دوازدهم )

مجموعه مطالب سواد رسانه‌ ای قسمت دوازدهم: «رسانه‌های یکسویه و دوسویه» (۱) نوع و چگونگی تعامل رسانه‌ ها با مخاطبان‌شان در شکل‌گیری و تاثیرگذاری پیام نقش اساسی دارد. فردی که قرار است در زمینه رسانه‌ها و سوادرسانه‌ای آگاه و توانمند باشد، باید انواع رسانه‌ها و ویژگی‌های‌شان را بشناسد. در دو مطلب آتی به بررسی انواع […]

مجموعه مطالب سواد رسانه ای ( قسمت یازدهم )

مجموعه مطالب سواد رسانه‌ ای قسمت یازدهم: «رژیم مصرف رسانه‌ ای» بارها شده که برای گرفتن رژیم غذایی نزد پزشکان متخصص تغذیه رفته‌ایم. این رژیم شامل این می‌شود که چه چیزهایی را به چه اندازه مصرف کنیم تا سالم بمانیم. پس در مصرف مواد غذایی هم باید مشروط و هم محدود عمل کرد. مشروط به […]

مجموعه مطالب سواد رسانه ای (قسمت دهم )

قسمت دهم: «هدف از تولید پیام رسانه ای » اینکه تولیدکنندگان با چه اهدافی دست به تولید رسانه‌ای می‌زنند یکی از مسائل مهم در سوادرسانه‌ ای است. ✅ اهداف اقتصادی فعالیت‌های رسانه‌ ای یکی از سودآورترین ومهم ترین صنایع کنونی است. به همین خاطر کشورهایی نظیر آمریکا به آن به‌عنوان یکی از منابع مهم ثروت […]

مناقصه عمومی چیلر

تعرفه:جهت سفارش آگهی در کلیه روزنامه ها با شماره ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵در شبکه های اجتماعی با کارشناس آگهی سایت تعرفه در تماس باشید: آگهی مناقصه عمومی خرید یک دستگاه چیلر ۱۴۰تن شرکت شیمی دارویی داوپخش درنظر داردیک دستگاه چیلر۱۴۰تن جهت کارخانه کرمانشاه خود را ازتامین کنندگان واجد شرایط خریداری نماید. شرکت کنندگان درمناقصه از تاریخ درج آگهی […]

آگهی مناقصه تامین مواد اولیه

تعرفه: مشتریان گرامی درصورت یاز به چاپ آگهی در روزنامه ها با شماره ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ با کارشناسان در تماس باشید: آگهی مناقصه تامین مواد اولیه شرکت شیمی دارویی داروپخش در نظر دارد،مقدار۵۰۰۰کیلوگرم سایلوئیدو۱۰۰۰۰کیلوگرم MCC112خودرا از تامین گنندگان واجد شرایط خریداری نماید…

مجموعه مطالب سواد رسانه ای ( قسمت نهم )

قسمت نُهُم: «چه کسی پیام رسانه ای را تولید می‌کند؟» اگر تولیدکننده‌ها شناخته شوند، متون رسانه ای بهتر و عمیق‌تر درک می‌شوند. درک متون بدون درک تولیدکننده ناقص است. اینکه تولیدکننده اثر چه کسانی هستند؟ رویکردها و نگاه کلی آن‌ها چیست؟ چگونه اعتمادسازی کرده‌اند؟ و چگونه مشارکت سازی کرده‌اند؟ سؤالات مهمی است که هنگام استفاده […]

آگهی مناقصه عمومی

تعرفه: جهت سفارش آگهی مناقصه عمومی در کلیه روزنامه ها با شماره ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ با کارشناس آگهی ها درتماس باشید:    مناقصه عمومی خرید گازCO2 به مقدار ۵۰.۰۰۰کیلوگرم و گاز آرگون به مقدار۲۰۰.۰۰۰ کیلوگرم خرید خدمات برش لوله و مته زنی جهت تولید بوشهای فلزی رام ۲۰۶ و ۴۰۵ خرید خدمات آبکاری قطعات نحوه دریافت: ۱- […]

شبکه پذیرش آگهی