روزنامه همشهری

مزایای درج آگهی در روزنامه همشهری

سایت تعرفه:روزنامه همشهری رسانه ایی با سابقه فعالیت بیست و چند ساله، رسانه در دسترس و شناخته شده برای آحاد جامعه است. روزنامه همشهری امکان درج آگهی و تبلیغات را برای کلیه کسب و کار ها و صنایع تولیدی و خدمات فراهم نموده.

نیازمندیهای همشهری ضمیمه مخصوص درج آگهی در صفحات کاملا رنگی با قابلیت شناساندن کسب و کار های حوزه املاک، واحدهای تولیدی، خدماتی، فرهنگ و هنر، گردشگری داراست.

هزینه کاغذ یک نسخه روزنامه چقدر است؟

روزنامه همشهری روزنامه صبح ایران

روزنامه همشهری با سابقه فعالیت بیست و چند ساله در زمینه های سیاست، اقتصاد، ورزش، فرهنگ و هنر رسانه ای آشنا برای آحاد جامعه است. این روزنامه با انتشار مطالب متنوع و جذاب برای تمامی مخاطبین در رده های سنی متفاوت در راستای ارتقاء فرهنگ جامعه در سال ۱۳۷۱ توسط شهرداری تهران تاسیس گردید. روزنامه همشهری با تیراژ بالا و صفحات تمام رنگی توانسته است جایگاه ویژه ایی در میان شهروندان پیدا کند. روزنامه همشهری توانسته است با ایجاد پایگاه های خبری مویرگی در تمامی مناطق بیست و دوگانه تهران بزرگ و مراکز سایر استان های کشور عزیزمان اقدام به انتشار و در دسترس قرار دادن اخبار و رویداد های بومی و محلی  به شهروندان خدمات رسانی نمایید. برقراری ارتباط روزانه و موثر با مخاطبین در سراسر شهرها و روستاهای کشور که با خواسته های متنوع میباشند از موفقیت های مسجل شده برای روزنامه همشهری است. این روزنامه با شناسایی تمامی مخاطبین خود و بکارگیری کارشناسان حوزه های گوناگون با چاپ ضمایم متنوع اقدام به چاپ مطالب خاص و جذاب در ایام هفته تحت عناوین همشهری مسافر، دوچرخه و سه چرخه، حقوق شهروند، سرنخ ، جوان و نیازمندی های همشهری نموده است.

روزنامه همشهری، برند مخاطب پسند

این روزنامه با شبکه توزیع بروز خود، رسانه در دسترس و شناخته شده برای آحاد جامعه است. این روزنامه با داشتن مخاطبین بالا و متنوع خود، امکان درج آگهی و تبلیغات را برای کلیه کسب و کار ها و صنایع تولیدی و خدمات فراهم نموده. نیازمندیهای همشهری ضمیمه مخصوص درج آگهی در صفحات کاملا رنگی با قابلیت شناساندن کسب و کار های حوزه املاک، واحدهای تولیدی، خدماتی، لوازم الکترونیکی، لوازم شخصی، ورزشی و سرگرمی، خودرو و موتورسیکلت، ساختمان، لوازم اداری و منزل، فرهنگ و هنر، گردشگری را داراست.

مزایای تبلیغات برند و محصولات شما در روزنامه همشهری

آگهی در روزنامه از موثرترین روش های تبلیغ و شناساندن برند شماست. روزنامه رسانه در دسترس عموم و ارزان قیمت، موثرترین روش بازاریابی مویرگی برای محصولات شما تولید کننده عزیز است. قدرت طراحی و انتخاب اندازه متنوع تبلیغات از مزایای چاپ آگهی در روزنامه است. شما می توانید با چاپ آگهی در روزنامه همشهری ابعاد یک صفحه کامل و تمام رنگی را به معرفی محصول خود اختصاص دهید. آگهی همشهری با کسب اعتماد آحاد جامعه از روش های مطمئن و تضمین شده در شناساندن برند شما به مصرف کنندگان است. تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت می توانند با چاپ آگهی پذیرش نمایندگی در روزنامه همشهری نسبت به اعطاء نمایندگی و معرفی محصولات خود اقدام نمایند.روزنامه همشهری

درج آگهی مفقودی اسناد و مدارک و یا چاپ آگهی لغو نمایندگی:

 

در راستای سیر فرایند اداری دریافت المثنی مدارک و اسناد مفقودی از جمله کارت های شناسایی شخصی، کارت خودرو، کارت سوخت، سند و امثالهم، متقاضیان اقدام به چاپ آگهی مفقودی خود در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار می کنند، که این مهم شامل مسائل حقوقی شرکت ها و موسساتی که قصد به فسخ همکاری نمایندگان خود دارند، می بایست نسبت به چاپ آگهی مربوطه اقدام نمایند.

مزایای تبلیغ شرکت های خدماتی در روزنامه همشهری

نیازمندیهای روزنامه همشهری با داشتن عنوان مربوط به”خدمات”جایگاه ویژه ایی برای تبلیغ حوزه کسب کار شما دارد. فعالان حوزه کسب کار خدمات و تعمیرات میتوانند با چاپ آگهی در نیازمندی های همشهری نسبت به شناساندن و معرفی خود اقدام نمایند. روزنامه همشهری رسانه مطمئن و شناخته شده در جهت معرفی واحد های تعمیراتی و خدماتی برای شهروندان بشمار می آید.

مزایای درج تبلیغات واحد های صنفی حوزه گردشگری و توریست

روزنامه همشهری  با داشتن قابلیت توزیع مویرگی در سراسر استان ها و شهرستان های کشور عزیزمان قابلیت شناساندن مناطق گردشگری و نوع خدمات حوزه فعالیت شما را به مخاطبین خود داراست. فعالان حوزه گردشگری همچون آژانس های مسافربری، مراکز تفریحی و ورزشی، موسسات زیارتی و سیاحتی میتوانند با چاپ آگهی در روزنامه همشهری اقدام به معرفی و شناساندن خود به مخاطبین کنند. رستوران ها و کترینگ ها میتوانند با چاپ آگهی در نیازمندی های همشهری در ضمیمه استانی خود اقدام به تبلیغ کسب و کار خود نمایند.

مزایای درج آگهی فروش در نیازمندی های همشهری 

فرایند خرید و فروش لوازم شخصی و دارایی ها نیازمند ایجاد فضایی مطمئن جهت ایجاد اعتماد متقابل است، روزنامه همشهری با توجه به این مهم، رسانه ایی قابل اعتماد جهت ایجاد فضایی مطمئن و قابل اعتماد برای شهروندان جهت داد و ستد و انجام معاملات ملکی، وسایط نقلیه و وسایل شخصی است. چاپ آگهی در نیازمندی های همشهری روشی مطمئن جهت فروش و انجام معاملات با کمترین هزینه و حذف واسطه ها است.

مزایای درج برنامه های حوزه فرهنگ و هنر در روزنامه همشهری

روزنامه همشهری یک برند فرهنگی در حوزه رسانه محسوب شده و دارای جایگاه ویژه ایی در جامعه هنرمندان و فرهیختگان کشور است. فعالان حوزه فرهنگ و هنر، متصدیان گالری های هنری و نمایشگاه های فرهنگی می توانند با درج برنامه های در حال اجرای خود با مخاطبین و طرفداران حوزه هنر ارتباط موثر برقرار نمایند. دفتر روزنامه همشهری در راستای برقراری و حفظ ارتباطی سازنده بین فعالان حوزه فرهنگ و هنر با آحاد جامعه اقدام به چاپ آگهی در بخش های مختلف روزنامه با کیفیت مطلوب و تمام رنگی با ابعاد گوناگون می نماید.

 

مزایای درج آگهی فعالان حوزه جذب نیرو کار متخصص 

نیازمندیهای این روزنامه با داشتن بخش مخصوص به جذب نیروی کار متخصص نسبت به ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط بین کارفرمایان با جامعه جوان جویای کار نموده است. روزنامه همشهری با داشتن جامعه مخاطبین

بالای خود راهی مطمئن و سریع جهت تکمیل کادر نیروی انسانی حوزه کسب و کار شما را داراست. کارفرمایان محترم با چاپ آگهی در نیازمندی های همشهری با کمترین هزینه با تعداد زیادی از متقاضیان مشتاق به همکاری دسترسی داشته و به سهولت می توانند نسبت به گزینش نیروی کار خود اقدام نمایند.

 

روزنامه همشهری روزنامه دیجیتال

شما با چاپ آگهی در روزنامه همشهری نمونه دیجیتال آگهی خود را میتوانید در سایت خبری این روزنامه در دسترس کلیه مخاطبین رسانه های دیجیتال قرار دهید.  روزنامه همشهری همواره در بروزرسانی خود در دنیای نوین پیشگام بوده و نسبت به خواسته های مخاطب خود آگاه است. روزنامه همشهری غرب تهران با در اختیار داشتن کارشناسان زبده امور رسانه نسبت به ارائه مشاوره در امور تبلیغات اماده ارائه خدمات می باشد.

چاپ آگهی های مناقصه، مزایده، تبریک و تسلیت در روزنامه همشهری:

چاپ آگهی های مناقصه، مزایده، تبریک و تسلیت مراسمات شما در روزنامه علاوه بر پوشش اطلاع رسانی مطلوب این امکان را به شما می دهد که آن را به صورت یک سابقه مکتوب و با ارزش برای خود به صورت سالنامه که توسط روزنامه همشهری چاپ میگردد تهیه و نگهداری نمایید.

 

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *