کسب مهارت دیجیتال ، روشی ارزان برای اشتغال

کسب مهارت دیجیتال ، روشی ارزان برای اشتغال

کسب مهارت دیجیتال ، در دنیای امروزی روشی ارزان برای اشتغال است. امروزه بهره گیری از اینترنت و دیجیتال در حوزه کسب وکار بسیار رایج وجا افتاده است.

مشاغل پردرامد عصرحاضر کدام است؟

اینترنت، زیرساخت خوب و مستعدی برای کسب درآمد است. فرهنگ استفاده از اینترنت آنقدر در بین مردم جا افتاده است که کسب وکارهای زیادی در کشور بر آن اساس ایجاد شده و می شوند. در مبارزه بین کسب و کارهای سنتی و دیجیتال، برنده از پیش مشخص است. شما هم روی برنده حساب کنید.

برای داشتن شغلی با درآمد خوب، چکار کنیم؟

مهمتر از پول نقد، کسب مهارت دیجیتال و داشتن علاقه، مهمترین عامل رسیدن به موفقیت است. ویژگی مهم کارآفرینی مدرن در این است که با نبوغ و خلاقیت می توان، با سرمایه حداقل، کارهای بزرگ شروع کرد.

مشخصات یک اشتغال صحیح چیست؟

کار باید رسمی و قانونی بوده و بتواند نیازهای شاغل را برطرف کرده و امکان پیشرفت داشته باشد. برای هر شغلی نیاز به مهارت مرتبط هست. کسب مهارت دیجیتال باعث تداوم کسب و کار و رشد شخصی می شود. اهمیت آموزش مهارت هدفمند و تأثیر آن بر اشتغالزایی، کارآفرینی و نوآوری بر کسی پوشیده نیست. تجارب زیاد کشورهایی با اقتصاد توسعه یافته بیانگر این مطلب است که این کشورها، بخش عظیمی از دستاوردهای توسعه اقتصادی خود را مدیون اشتغال زایی به ویژه از طریق ارتقاء آموزش های مهارتی و کسب مهارت دیجیتال بوده اند.

وقتی به دنبال یک شغل مطمئن برای تامین مخارج زندگی خود می‌گردید،‌ توجه به دو نکته ضروری است؛ اول اینکه این حرفه از نظر اقتصادی چه جایگاهی دارد؟ از طرف دیگر، امنیت شغلی آن در یک دهه آینده به چه صورت خواهد بود؟

فروش اینترنتی کالا

فروش کالا در اینترنت یکی از مشاغل جدید است. این شغل در بیست سال گذشته نمونه های موفق زیادی در دنیا و ایران داشته است.
فروشگاه های بزرگ با صرف هزینه های بسیار زیاد، فرهنگ خرید اینترنتی را ترویج نموده اند. برای کسانی که تازه می خواهند وارد شغل فروش اینترنتی محصولات بشوند، فضا آماده و همه زیرساخت ها مهیاست. نکته مهم این است که الان فرصتی برای ازمون و خطا نیست.

کسب مهارت دیجیتال

شروع به ایجاد فروشگاه اینترنتی بدون یادگیری راه و روش های درست و استاندارد آن، می تواند منجر به خسارت بزرگ مالی و روحی گردد. بهتر است قبل از هر کاری مطالعه نموده و کسب مهارت دیجیتال لازم برای فروش اینترنتی را فرا بگیرید. بعد از کسب مهارت دیجیتال و با برنامه مشخص کسب و کار خود را شروع کنید.

برای فروش اینترنتی چه مواردی را باید یاد بگیریم؟

  • آشنائی با اصول صحیح و پیش نیازهای فعالیت در اینترنت
  • نگارش طرح و برنامه برای کسب و کار
  • آشنائی با اصول برندینگ
  • آشنائی و کار با سیستم مدیریت فروشگاه
  • اصول تولید محتوای استاندارد
  • دیجیتال مارکتینگ شامل: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)، گوگل ادز، بازاریابی محتوی، حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی و . . .

از کجا شروع کنیم؟

شرکت در دوره های آموزشی کسب مهارت دیجیتال ، اولین قدم برای آغاز کار می باشد.

منبع: تابناک

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *