کتاب بازاریابی حرفه‌ای

تعرفه: کارشناسان معتقدند در بیشتر کسب و کار ها، سیستم بازاریابی و فروش بدرستی پیاده سازی نمیشود به چند دلیل آنها معتقدند که صاحبان سرمایه های بزرگ و مشاغل نسبتا گسنرده و هلدینگ ها اعتقاد به بازاریابی علمی ندارند و در کسب وکارهای کوچک یا به بازاریابی علمی اعتقاد ندارند و یا سرمایه گذاری در این بخش را اساسا مقرون به صرفه نمیدانند و از انصاف خارج نباشیم بازاریابی علمی و صحیح کاری است دشوار که قبل از هر چیزی نیازمند کسب علم و شناخت تئوری ها میباشد و بعد ازآن حتما نیازمند تجربه می باشد.

  • استفاده از گنجینه ایده های اثبات شده درآینده کسب و کار خود

آلن دیب در کتاب بازاریابی یک صفحه ای در مقدمه خود چنین عنوان میکند:
در حالی که من سیستمی را ایجاد کردم که به طرح بازاریابی یک صفحه ای تبدیل شده است ، بسیاری از مفاهیم بازاریابی با پاسخ مستقیم در آن عملی می شود، که از اختراعات و ایده های سایر رهبران و بازاریابان بزرگ تجارت استفاده شده است.

شاید خودم را چاپلوس کنم اما تصور هنرمندان خوب کپی میکنند؛ هنرمندان بزرگ میدزدند تکرار شده توسط استیو جابز و نسبت داده شده به پابلو پیکاسو ، مسلما فلسفه ای است که هنگام جمع آوری این ایده های زیبا در طول سالها و نوشتن این کتاب در ذهن داشت هام صرف نظر از اینکه شما من را ”یک هنرمند بزرگ“ میدانید یا یک دزد ، من میخواهم شما از گنجینه ایده های اثبات شده درآینده کسب و کار خودتان استفاده کنید. مطمئناً جایی برای خالقیت و اختراع وجود دارد اما به نظر من ، این باید بعد از تسلط بر اصول اولیه اتفاق بیفتد.

این کتاب شامل بسیاری از این اصول است. برخی از تجربیات شخصی من است اما بیشتر ناشی ازتجربه افرادی است که در زندگی تجاری من ”غول“ بوده اند و روی شانه های آنها ایستاده ام.

  • هدف این کتاب 

لذا ما با ترجمه این کتاب به هدف تسهیل در پیاده سازی روشهای نوین بازار یابی یک هدف آموزشی داشتیم که بگوییم:
اگر علم آکادمیک مدیریت بازاریابی ندارید و سازمان شما در حال حاضر برنامه ای برای جذب مشاوران بازاریابی ندارد مطالعه دقیق این کتاب میتواند مسیر بهتر و آسانتری در اختیار شما قرار دهد.

با تقدیم احترام
کامران صحت
سید محمد علی رسولی

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *