کتاب اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت ها

این کتاب در کنار رسانه تخصصی مسئولیت اجتماعی به دنبال تحقق مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از مفاهیم کلیدی در راستای توسعه پایدار و حل مشکلات جامعه است.

 

توسعه پایدار و حل مشکلات جامعه

به گزارش تعرفه به نقل از دانستنی انلاین، سیدرضا چمشیدی در کتاب اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت ها، آورده است:

این کتاب در کنار رسانه تخصصی مسئولیت اجتماعی به دنبال تحقق مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از مفاهیم کلیدی در راستای توسعه پایدار و حل مشکلات جامعه است. به همین دلیل نیز با محور قرار دادن مفاهیم کلیدی و تعیین کننده، برای تقویت مسئولیت اجتماعی در جامعه ایران، گام بلندی در راستای شکوفایی و بالندگی زندگی اجتماعی مردم برداشته است.

حقوق بشر و شهروندی، مسئولیت اجتماعی شرکت ها، امور خیریه و خدمات عام المنفعه، اخلاق زیستی و محیط زیست از جمله مهم ترین مفاهیمی است که رسانه مسئولیت اجتماعی آن ها را به عنوان مفاهیم کلیدی جامعه ایران قلمداد می کند.

به همین دلیل معرفی و تحلیل آسیب های اجتماعی جهت ایجاد حساسیت و اقدامات برای رفع آن ها، کنش گری رسانه ای و طرح پرسش از متولیان انتشار گزارش ها، اقدامات و عملکردهای مثبت و تاثیرگذار که در درک بهتر مسئولیت اجتماعی تاثیرگذار است را در دستور کار خود قرار داده است.

به این منظور تلاش نموده ایم با بررسی و تجمیع کارکردها و عملکردهای شرکت و موسسات که در حوزه مسئولیت اجتماعی دارای سابقه، گزارش و عملکرد هستند، ضمن تشویق و ارج نهادن به اینگونه اقدامات زمینه های لازم جهت معرفی نمونه های علمی و عملی و اقدامات صورت گرفته را فراهم نماییم.

این کتاب بصورت مستمر، گزارشات و اقدامات شرکت، سازمان ها، نهادهای حاکمیتی و تشکل های علمی انجمن ها و تشکل های مردم نهاد را جمع آوری، تنظیم و چاپ و عرضه خواهد نمود و امیدوار است در جهت ترویج مسئولیت اجتماعی موفق باشد.

در این راستا دست پرمهر اندیشمندان، اساتید دانشگاه و مدیران کشور علاقه مند به همکاری در حوزه مسئولیت اجتماعی که دارای مقاله، محتوا و عملکرد در این زمینه هستند را به گرمی می فشاریم.

سیدرضا جمشیدی

رسانه نگار

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *