چگونه رپرتاژ آگهی سفارش بدهیم؟

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ آگهی از آن دست آگهی های است که امکان معرفی کامل و بهینه کالا و یا خدمات ،بنگاهای اقتصادی و یا سازمان هایی که خدمات خاصی را به مردم ارائه میدهندرا فراهم کرده است.

نحوه سفارش رپرتاژ آگهی

بنگاههای اقتصادی و سازمان ها  عموما درج آگهی بصورت رپرتاژ( رپورتاژ) را نیز در بسته های تبلیغاتی شرکت یا نهادهای خود قرار میدهند.

 همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ،پس از تهیه محتوای رپرتاژ و انتخاب تصاویر هدفمند و مناسب آن،موضوعی که حایز اهمیت است ،انتخاب رسانه مناسب برای انتشاررپرتاژ مورد نظر است.

مناسب است گزارش عملکرد سازمان ها بسته به موضوع مورد نظر درکلیه رسانه ها اعم از چاپی یا الکترونیکی جهت اطلاع عموم منتشر شود.

زمینه فعالیت ارگان یا سازمان مربوطه ،در انتخاب نوع رسانه کمک شایانی میکند.

به عنوان مثال یک کارخانه تولیدی مواد غذایی قصد انتشار آگهی بصورت رپرتاژ را دارد:

نقطه هدف برای دیدن شدن آگهی و حصول نتیجه هم مخاطبین عام و هم مخاطبین خاص هستند.

روزنامه های سراسری که زمینه اجتماعی و عمومی دارند گزینه مناسب برای درج رپرتاژ آگهی این کارخانه هستند.

روزنامه های اقتصادی هم با توجه به اینکه خوانندگان خاص اقتصادی دارندبرای درج این رپرتاژ مورد مناسبی هستند.

درحال حاضر،درج گزارش آگهی بصورت مجازی و سایتی هم مرسوم است.

شبکه پذیرش آگهی مجری انتشاررپرتاژ آگهی در سایت دانستنی آنلاین و همچنین کلیه روزنامه های کثیرالانتشار در سراسرکشور است.

جهت سفارش رپورتاژ آگهی خود در کلیه روزنامه های سراسری و استانی کشور با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت مشاهده رپرتاژ آگهی شرکت ترخینه در سایت دانستنی آنلاین برروی لینک زیر کلیک کنید:

نمونه رپرتاژ آگهی

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *