یکی از پر تقاضاترین آگهی ها در روزنامه های کثیر الانتشار و مجله ها، آگهی های مفقود و گمشده است که هر روز بخش زیادی از آگهی ها را به خود اختصاص می دهد. حال به تعریف انواع آگهی های گمشده و مدارک مورد نیاز برای دادن آگهی می پردازیم.

 

آگهی گمشده مدارک خودرو: شامل سند مالکیت(برگه سبز) و سند فروش کارخانه( برگه کمپانی)  و کارت خودرو است که برای چاپ این آگهی کارت ملی و مدارکی که مالکیت فرد با آن محرز میشود باید به دفتر روزنامه ارسال شود.

صادرکننده مدرک: جهت درخواست المثنی  کارت خودرو و سند مالکیت( برگه سبز) به اداره تعویض پلاک  نیروی انتظامی و سند برگ کمپانی به شرکت سازنده خودرو مراجعه کرده و در خواست صدور سند خود را ارائه کنید.

صادرکننده مدرک از شما مدارکی را مطالبه و لیست مدارک مورد نیاز برای صدور مدرک را ارائه میکند که یکی از آنها درج و انتشار آگهی مفقود مدارک است.

شما می توانید که با ارسال درخواست خود از طریق شماره شبکه های اجتماعی (واتساپ و تلگرام ) به شماره ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵، متن اگهی مورد نیاز خود را تنظیم شده دریافت و کنترل کنید و پس از تایید آن متن و واریز و ارسال تصویر فیش پرداختی قبل از ساعت  ۱۲ هر روز آگهی برای روز کاری بعد سفارش دهید تا چاپ شود.

آگهی گمشده مدارک تحصیلی: شامل کارت دانشجویی و گواهینامه موقت تحصیلی و گواهینامه پایان تحصیلات( دانشنامه)است.

دانشگاها عموما متنی (مشاهده متن های آماده) آگهی مدرک فارغ التحصیلی جهت درج در روزنامه های کثیرالانتشار را به متقاضی می دهند که آن متن باید در روزنامه مورد نظر منتشر شود.

درمورد کارت دانشجویی و مدرک موقت نیز اطلاعات تحصیلی فرد مورد نظر از جمله رشته تحصیلی و نام دانشگاه و شماره دانشجویی بایداز طریق ارتباط با ما سایت ارسال شود.

 آگهی گمشده مدارک هویتی: شامل کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت وکارت پرسنلی و….. است

سایر آگهی های مدارک گمشده و مفقودی:

مفقود شدن دسته چک، نسخه خام با مهر پزشک، کارت بازرگانی، جواز کسب، جواز تاسیس آموزشگاه و یا باشگاه ورزشی، قولنامه محضری، سند ملکی و…. در روزنامه منتشر می شود.

آگهی گمشده در چه روزنامه هایی چاپ می شود ؟

۱-روزنامه های کثیرالانتشار سراسری

۲- نیازمندی های روزنامه های کثیرالانتشار

ارزانترین روزنامه برای جاپ آگهی گمشده کدام است ؟

کارشناسان بعد از دریافت متن آگهی بهترین پیشنهاد و کمترین هزینه چاپ آگهی را به شما اعلام می نمایند.

سفارش آگهی 

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

به این خبر امتیاز دهید