مزایای تبلیغ در روزنامه ها

چرا در روزنامه ها آگهی بدهیم؟

تبلیغات وسیله مهم  جهت افزایش مشتری و معرفی محصولات  تجاری و غیره محسوب میشود. در این بین  انتخاب رسانه مناسب برای تبلیغات، بسیار مهم است.

یکی از رایج‌ترین رسانه‌ها ، رسانه های مکتوب به ویژه روزنامه ها هستند که در این مقاله به و مزایا و معایب آن می پردازیم:

 تقریبا تمامی کسب‌وکارها در مقطعی از زمان، به تبلیغات در مجلات و روزنامه‌ها نیاز دارند.

مخصوصا روزنامه‌ها رایج‌ترین رسانه تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ بشمار می‌روند.

تبلیغات در روزنامه ها

استفاده ازروزنامه‌ها در تبلیغات تجاری و غیره هنوز هم بسیار رایج است .

مزایای تبلیغ در روزنامه ها

 

مزایای تبلیغات در روزنامه‌ها

 

پوشش گسترده

روزنامه‌ها معمولا تیراژ بالایی دارند و به‌ راحتی در دسترس هستند. بسیاری از مردم و همچنین صاحبان کسب‌وکار، روزانه روزنامه می‌خوانند. با تبلیغ در روزنامه به راحتی می‌توانید به مشتریان دسترسی پیدا کنید.

 

انعطاف‌پذیری

در تبلیغات روزنامه‌ای، به راحتی می‌توانید بخواهید که تبلیغ شما در روز خاصی از هفته چاپ شود. ابعاد تبلیغ قابل تغییر است و در بسیاری از موارد نیازی به ارسال طرح ندارید و می‌توانید با تلفن، متن موردنظر را بخوانید تا بقیه کارها را مسئولان بخش آگهی انجام دهند.

 

نتایج سریع 

با انتشارتبلیغات خود در روزنامه  ها می‌توانید سریع‌ترین نتایج ممکن را به دست آورید. از ساعات اولیه توزیع روزنامه، تماس‌ها آغاز می‌گردند. معمولا غالب تماس‌ها در روز اول چاپ، انجام می‌شوند و سپس در چند روز تماس‌ها متوقف می‌شوند.

 

قیمت معقول

هزینه دیده شدن آگهی در روزنامه‌ها بسیار پایین است. بنابراین با صرف هزینه‌ای معقول می‌توانید محصول یا خدمات خود را به افراد زیادی معرفی نمایید. مثلا اگر یک تبلیغ ۱۰۰۰۰ تومانی توسط ۱۰۰۰۰۰ نفر دیده شود، هزینه دیده شدن ۱ ریال به ازای هر نفر خواهد شد که نسبت به مجلات بسیار ارزان‌تر است.

معایب تبلیغات در روزنامه‌ها

کیفیت پایین

معمولا روزنامه‌ها بر روی کاغذ معمولی و حتی نامرغوب چاپ می‌شوند و کیفیت چاپ نیز عالی نیست. مخصوصا اگر از عکس استفاده می‌کنید، این موضوع بیشتر به چشم خواهد خورد.

 

شلوغی صفحات

یک تبلیغ کوچک شاید به راحتی در یک صفحه شلوغ گم شود. معمولا در هر صفحه روزنامه، صدها تبلیغ چاپ می‌شوند. بنابراین شاید تبلیغ شما به اندازه کافی چشم‌گیر نباشد.

  

نکاتی که باید در نظر گرفت

معمولا در اولین و آخرین روز هفته، تبلیغات روزنامه‌ها کمتر خوانده می‌شوند وپس روز هفته را به دقت انتخاب کنید. مثلا اگر تبلیغی در روز دوشنبه چاپ شود، شاید بسیار موثرتر از تبلیغی باشد که در روز پنجشنبه چاپ می‌شود.

البته موضوع آگهی در این مورد موثر است . مثلا آگهی فروش آپارتمان و یا واحد های تجاری در روزهای آخر هفته بازخورد بهتری دارند.

از تخفیف‌های روزنامه‌ها استفاده کنید. روزنامه‌ها معمولا تخفیف‌هایی برای موارد مختلف در نظر می‌گیرند. تمامی این موارد را بررسی کنید. مثلا اگر یک آگهی را در چندین نوبت چاپ کنید، می‌توانید از تخفیف مناسبی برخوردار شوید. حتی بعضی از روزنامه‌ها برای روزهای تعطیل و مناسبت‌های خاص، اقدام به چاپ رایگان آگهی می‌کنند. از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنید.

قدرت روزنامه‌ها را در جذب مشتری دست کم نگیرید.

جهت سفارش آگهی درروزنامه ها تنها با یک پیام در واتس آپ با شماره ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ سفارش خود را آغاز کنید.

برگرفته از سایت مدیر سبز

 

 

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *