چاپ آگهی مفقودی در روزنامه ها

سایت تعرفه: برای همه ی ما و اطرافیانمان تاکنون پیش آمده است که در طول مسیر خود به مکان ها ی مختلف، به طور غیر ارادی مدارک خود را گم کنیم. امروزه روزنامه ها وظیفه ی چاپ آگهی مدارک مفقودی در روزنامه ها را نیز بر عهده گرفته است .

چاپ آگهی مفقودی

چراباید برای مدارک مفقودی در روزنامه ها آگهی بدهیم؟

  مسلما برای همه ی ما و اطرافیانمان تاکنون پیش آمده است که در طول مسیر خود به مکان ها ی مختلف، به طور غیر ارادی مدارک خود را گم کنیم. امروزه رونامه ها وظیفه ی چاپ آگهی مدارک مفقودی در روزنامه ها را نیز بر عهده گرفته است .

حقیقت ان است که برخی از مدارک همچون شناسنامه، کارت ملی، کارت دانشجویی و….. تا حدی دارای اهمیت هستند که به راحتی نمیتوان صدور مجدد آن ها را از مراجع قانونی مربوطه، درخواست کرد. برای مثال تنها برای دریافت مجدد کارت دانشجویی شما باید هزینه ی بسیار زیادی را خرج کنید و سه بار در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی مفقودی آن را چاپ کنید تا در نهایت این موضوع اثبات شود که شما واقعا کارت خود را گم کرده اید و جریان دیگری در کار نیست. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که امروزه با سو استفاده ی بسیاری از سودجویان از این مدارک، چنین مراحل نسبتا سختی برای دریافت مجدد این مدارک در نظر گرفته شده است.

مسلما طی کردن این مراحل علاوه بر آنکه بسیار هزینه بردار است، وقت بسیار زیادی میگیرد و در نهایت نیز حتی ممکن است نتایج مطلوب را بدست نیاوریم و به علت نداشتن مدارک مورد نیازمان به چالش های اجتماعی زیادی برخورد کنیم.

همه ی این موارد باعث شده است تا روزنامه ها این امکان را برای تمامی افراد بوجود آورد تا برای جلوگیری از سوء استفاده مدارک مفقودی ،از مزایای خدمات چاپ آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار استفاده کنند.

با یک حساب سرانگشتی به خوبی میتوان متوجه این موضوع شد که چاپ آگهی توسط روزنامه بسیار به صرفه تر از طی کردن مراحل پیچیده و طولانی، جهت پاسخگویی در مراجع قضایی در صورت مورد سوء استفاده  مدارک توسط دیگران است.

 

مزایای چاپ آگهی مدارک مفقودی در روزنامه

 

  1. اطلاعات شما به طور کامل به همراه مشخصات مدارکتان در روزنامه چاپ می شود و این موضوع احتمال خطا و اشکال در بازیابی مدارک شما را بسیار کاهش میدهد.
  2. هزینه ی چاپ آگهی مدارک مفقودی در مقایسه با دیگر روش های دریافت مجدد مدرک یا پیدا کردن آنها بسیار کمتر و مقرون به صرفه است.
  3. امکان بازیابی مدارک شما در کوتاهترین زمان ممکن وجود دارد و شاید بتوان این رو را به عنوان مطمئن ترین و سریعترین روش ممکن برای پیدا کردن مدارک مفقودی معرفی کرد.
  4. روزنامه ها توانایی بسیار زیادی در انتشار اخبار و اطلاعات در سطح گسترده ای از جامعه دارد و همین موضوع نیز باعث میشود تا احتمال پیدا شدن مدارک مفقودی نز دو چندان شود.
  5. روزنامه ها این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده است تا آگهی مدارک مفقودی خود را با متن دلخواه خود و با ضمیمه تمام مشخصات و اطلاعات کامل در اولین نوبت چاپ روزنامه به ثبت برسانند.

نحوه سفارش آگهی در روزنامه ها

  • ابتدا به کارشناس آگهی سایت تعرفه از طریق شماره واتس آپ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ پیام بدهید.
  • کارت ملی و یک کپی از مدرک مفقود شده را برای کارشناس ارسال کنید
  • فرم سفارش اگهی برای شما ارسال میشود
  • فرم سفارش را چک کرده و آنرا تایید کنید.
  • آگهی برای چاپ ارسال و زمان چاپ آگهی به شما اعلام می گردد.
شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *