آگهی مزایده

چاپ آگهی مزایده در روزنامه

مزایده نوعی معامله است برای فروش یا واگذاری مالی (کالا، خدمت یا حقوق) که از طریق درج آگهی در روزنامه به صورت رقابت عمومی انجام می شود و به شخصی که بیشترین قیمت را پیشنهاد دهد، تعلق می گیرد.

نمونه متن آگهی مزایده :

 شرکت … در نظر دارد نسبت به واگذاری تعدادی از املاک مازاد بر نیاز خود در تهران و شهرستان ها با وضعیت موجود از طریق مزایده عمومی اقدام نماید. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید، دریافت اسناد مزایده و ارائه پیشنهادهای خود از تاریخ …. لغایت …. به نشانی … و یا به سایت …  مراجعه نمایند. مهلت تحویل پاکات تا تاریخ ….. می باشد.

شرایط و نحوه شرکت در مزایده: …

 

 

چاپ آگهی مزایده در همه روزنامه های سراسری (مانند روزنامه ایران، همشهری، دنیای اقتصاد، اطلاعات، جام جم و …) از طریق شبکه پذیرش آگهی انجام می گیرد.

مشتریان گرامی و سفارش دهندگان آگهی می توانند انواع آگهی مناقصه و مزایده، آگهی اعلام مدارک گمشده، آگهی استخدام، آگهی تبریک، آگهی تقدیر و تشکر، آگهی ترحیم و یادبود، آگهی دعوت به مجمع عمومی و فوق‌العاده و  فراخوان، آگهی پذیرش نمایندگی و … را از طریق لینگ سفارش آگهی در روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار، استانی و محلی و همچنین مجلات و نشریات تخصصی، منتشر نمایند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *