چاپ آگهی در روزنامه همشهری

 سایت تعرفه:اگر بدنبال رونق دادن  کسب و کار خود هستید و یا میخواهید شناخته شده باشید معمولا نیازمند استفاده از تبلیغات همه جانبه و گسترده ای هستید که محصولات خود را معرفی کنید . غالبا مهم ترین عامل برای تبلیغات مناسب انتخاب رسانه است زیرا شناخت رسانه هدف و جامع آماری آن رابطه مستقیمی با معرفی کسب و کار و محصولات شما دارد . روزنامه ها به دلیل گستردگی و ارزان بودن هزینه های تبلیغات معمولا محبوب ترین رسانه برای تبلیغات است . در میان سایر رسانه ها مجلات به صورت گسترده تری وجود دارند و با تیراژ بالا به راحتی قابل دریافت هستند . روزنامه همشهری یکی از روزنامه های مناسب تبلیغات است که محبوبیت خود را وامدار ارزان بودن و شناخته بودن در میان مردم میداند  .شما میتوانید در این روزنامه با استفاده از تیراژ بالا به صورت تلفنی و بدون ارسال طرح مورد نظر  متن خود را به کارشناسان این بخش بسپارید .این امکان وجود دارد تا شما بتوانید در زمان مشخص خود در این روزنامه آگهی درج کنید . این روزنامه با شبکه توزیع بروز خود، رسانه در دسترس و شناخته شده برای آحاد جامعه است. این روزنامه با داشتن مخاطبین بالا و متنوع خود، امکان درج آگهی و تبلیغات را برای کلیه کسب و کار ها و صنایع تولیدی و خدمات فراهم نموده است.

روزنامه همشهری

معرفی روزنامه همشهری

روزنامه همشهری یکی از سکان های رسانه ای کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ در چهارچوب سیاسی – اقتصادی – اجتماعی – فرهنگی آغاز کرد . معیار فعالیت های این روزنامه ارتقاء کیفیت انتشار و گسترش اخبار منتخب مردمی است . با توجه به استدعا آحاد مردم در زمینه درج آگهی و معرفی محصولات این روزنامه در این زمینه اقدام به چاپ آگهی های شما میکند . روزنامه همشهری در سال ۱۳۹۶ به علت داشتن کارنامه ای درخشان و عملکردی حاذقانه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گروه الف قرار گرفت . در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری آگهی های تمام کسب و کار ها با قیمتی مناسب چاپ میگردد . تمایزی میان اقشار استفاده کننده از این روزنامه نیست بلکه روزنامه همشهری در سراسر کشور در سنین نوجوان و کهنسال مخاطب دارد . این روزنامه با شناسایی تمامی مخاطبین خود و بکارگیری کارشناسان حوزه های گوناگون با چاپ ضمایم متنوع اقدام به چاپ مطالب خاص و جذاب در ایام هفته تحت عناوین همشهری مسافر، دوچرخه و سه چرخه، حقوق شهروند، سرنخ ، جوان و نیازمندی های همشهری نموده است. روزنامه همشهری به عنوان یکی از پر بیننده ترین روزنامه های کشور توانسته است محبوبیت خاصی را در میان اقشار جامعه کسب کند و به راحتی شما میتوانید با جامعه هدف خود در این روزنامه ارتباط برقرار کنید .

 راهنمای روزنامه همشهری

 

جامعه آماری روزنامه همشهری

فرایند خرید و فروش لوازم شخصی و دارایی ها نیازمند ایجاد فضایی مطمئن جهت ایجاد اعتماد متقابل است، روزنامه همشهری با توجه به این مهم، رسانه ایی قابل اعتماد جهت ایجاد فضایی مطمئن و قابل اعتماد برای شهروندان جهت داد و ستد و انجام معاملات ملکی، وسایط نقلیه و وسایل شخصی است روزنامه همشهری  با داشتن قابلیت توزیع در سراسر استان ها و شهرستان های کشور عزیزمان قابلیت شناساندن مناطق گردشگری و نوع خدمات حوزه فعالیت شما را به مخاطبین خود داراست. فعالان حوزه گردشگری همچون آژانس های مسافربری، مراکز تفریحی و ورزشی، موسسات زیارتی و سیاحتی میتوانند با چاپ آگهی در روزنامه همشهری اقدام به معرفی و شناساندن خود به جامعه آماری خود به سراسر کشور کنند. کارفرمایان محترم با چاپ آگهی در نیازمندی های همشهری با کمترین هزینه با تعداد زیادی از متقاضیان مشتاق به همکاری دسترسی داشته و به سهولت می توانند نسبت به گزینش نیروی کار خود اقدام نمایند. چاپ آگهی های مناقصه، مزایده، تبریک و تسلیت مراسمات شما در روزنامه علاوه بر پوشش اطلاع رسانی مطلوب این امکان را به شما می دهد تا به راحتی با جامعه آماری هدف خود ارتباط برقرار کنید  .روزنامه همشهری توانسته است با ایجاد پایگاه های خبری در تمامی مناطق بیست و دوگانه تهران بزرگ و مراکز سایر استان های کشور عزیزمان اقدام به انتشار و در دسترس قرار دادن اخبار و رویداد های بومی و محلی  به شهروندان خدمات رسانی نمایید. برقراری ارتباط روزانه و موثر با مخاطبین در سراسر شهرها و روستاهای کشور که با خواسته های متنوع میباشند از موفقیت های مسجل شده برای روزنامه همشهری است.

دفتر نیازمندی همشهری در جاده مخصوص

 

مزایای تبلیغات در همشهری

روزنامه همشهری انعکاس صدای شما به سراسر کشور است . این روزنامه امکان رصد کسب و کار شما و محصولات شما را به مردم عزیز ایران میدهد . فراهم کردن پایگاه های خبری همشهری در سراسر کشور از جمله محلات و شهرستان ها و مراکز استان ها موقعیتی مناسب برای معرفی شما میباشد . اگر دنبال رسانه ای به صرفه برای معرفی کسب و کار خود هستید یا باید هزینه های گزافی برای تبلیغات در صدا و سیما بپردازید یا میتوانید با انتخاب همشهری نتیجه غایی و موفق را از معرفی خود در تبلیغات ببینید . توزیع متراکم و مویرگی همشهری اجازه منحصر کردن تبلیغات را نمیدهد و سبب میشود تا تمام اقشار جامعه تملک و دسترسی داشته باشند . همشهری یک روزنامه طرف صبح است که تنها به معرفی کردن متن شما اکتفا نمیکند بلکه با تیتر ها و عناوین جذاب کاربران زیادی را جذب کرده و بازدهی تبلیغات شما را از طریق کارشناسان همشهری بالا میبرد . فوج متقاضیان و کارفرمایان از کارآمدی تبلیغات و آگهی های خود در همشهری رضایت کاملی کسب کرده که نشان دهنده سوابق درخشان این روزنامه است

روزنامه همشهری یک برند فرهنگی در حوزه رسانه محسوب شده و دارای جایگاه ویژه ایی در جامعه هنرمندان و فرهیختگان کشور است. فعالان حوزه فرهنگ و هنر، متصدیان گالری های هنری و نمایشگاه های فرهنگی می توانند با درج برنامه های در حال اجرای خود با مخاطبین و طرفداران حوزه هنر ارتباط موثر برقرار نمایند. دفتر روزنامه همشهری در راستای برقراری و حفظ ارتباطی سازنده بین فعالان حوزه فرهنگ و هنر با آحاد جامعه اقدام به چاپ آگهی در بخش های مختلف روزنامه با کیفیت مطلوب و تمام رنگی با ابعاد گوناگون می نماید تا طراحی های زیبا و عناوین جذاب سبب افزایش بازدهی و عملکرد شما در درج آگهی شود . شما با انتخاب همشهری با یک تیر دو نشان بزنید هم محصول خود را معرفی کنید و هم ارزان تبلیغات کنید

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *