چاپ آگهی ترحیم و تسلیت در روزنامه

چاپ آگهی ترحیم و تسلیت در روزنامه

چاپ آگهی ترحیم و تسلیت یکی از رایج ترین آگهی های اطلاع رسانی می باشد که در روزنامه ها و نشریات منتشر می شود .

آگهی تسلیت برای انتشار آگهی و دلداری و همراهی با افراد بازمانده شخص فوت شده در روزنامه منتشر می شود که آگهی دهنده با منتشر و درج نمودن آگهی تسلیت ارادت خود را به فرد فوت شده اعلام نموده و به صورت رسمی بازماندگان را دلداری نموده و خود را در غم بازماندگان شخص شریک می نماید .

آگهی ترحیم و تسلیت به جز همراهی و همدری با افراد بازمانده نقش اطلاع رسانی نیز ایفا می نماید و خوانندگان روزنامه و مخاطبین را در جریان فوت فرد مورد نظر قرار می دهد .

آگهی های تسلیت معمولا در صفحه اول روزنامه ها و در کادر کوچک منتشر می گردد مگر اینکه به دلیل اینکه مرحوم شده فرد خاصی است  از جامعه طرفین و ذی نفعان و دوستداران آن تصمیم به درج آگهی تسلیت با شرح حال فرد فوت شده می نمایند نیاز است آگهی در ابعاد بزرگتری منتشر شود که معمولا این گونه آگهی ها امضاء کنندگان متعددی دارند مانند یکی ازفوت  سران کشور صاحبان برندها و کسب کارهای بزرگ افراد علمی و شاخص کشور افراد مشهور و پیشکسوتان چهره های ماندگار و….

در آگهی تسلیت معمولا مخاطب یا مخاطبین خاص آگهی دهنده به عنوان تیتر آگهی پیام تسلیت عکس مرحوم و مشخصات فوت شده (نسبت به مقام و رتبه علمی و کاری) و نام امضا یا امضا کنندگان درج می شود.

تعرفه چاپ آگهی ترحیم و تسلیت در روزنامه اطلاعات در سال ۹۹

چاپ آگهی ترحیم و تسلیت در روزنامه

نمونه آگهی ترحیم و تسلیت در روزنامه اطلاعات

چاپ آگهی ترحیم و تسلیت

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۴.۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۲

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *