مزایای چاپ آگهی در مطبوعات و روزنامه های کشور(بخش نخست)

چاپ آگهی برگزاری نمایشگاه در روزنامه

فعالان اجتماعی و اقتصادی، فرهنگی و سازمان ها ودولت ها و بنگاه های خصوصی و هر تشکلی برای معرفی توانمندی ها ، محصولات، خدمات و فعالیت ها انجام شده , به معرفی برنامه های آینده خود اقدام به برگزاری نمایشگاه می نمایند.

نمایشگاه ها به دو صورت نمایشگاه اختصاصی و یا نمایشگاه عمومی برگزار می گردد.چاپ آگهی برگزاری نمایشگاه در روزنامه

  در این نمایشگاه ها مسئولان روابط عمومی و مدیران بازرگانی و بازاریابی با انتخاب موضوع نمایشگاه در جهت دستیابی به اهداف و برنامه های خود اقدامات لازم جهت معرفی بنگاه خود ، کلیه اقلام مورد نیاز جهت برگزاری نمایشگاه را طراحی و نمایشگاه را برای بازدیدکنندگان و مخاطبین خود آماده می نمایند.

محل نمایشگاه چیدمان محصولات و اقدام تبلیغاتی ، طراحی و دکور غرفه و تهیه اقلام اطلاع رسانی عناصری هستند که مسئولان نمایشگاه ، در برگزاری یک نمایشگاه موفق به آن اهمیت داده و با تجربه و دانش خود یک نمایشگاه اثر گذار را برگزاری نمایند.

برگزار کنندگان نمایشگاه جهت معرفی زمان برگزاری نمایشگاه ، محل برگزاری و علت و محتوای برگزاری نمایشگاه ، یک آگهی  را طراحی نموده و در اختیار رسانه ها قرار می دهند.

طرح آگهی اعلام نمایشگاه در رسانه های تاثیر گذار و کثیرالانتشار منتشر شده و موضوع نمایشگاه به اطلاع عموم می رسد.

مطبوعات و رسانه های مکتوب شامل روزنامه های کثیرالانتشار و نشریات تخصصی رسانه هایی هستند که قبل از برگزاری نمایشگاه و در جریان نمایشگاه و معرفی محصولات در نمایشگاه نقش موثر و تاثیرگذاری دارند.

روزنامه های کثیرالانتشار با درج آگهی برگزاری نمایشگاه پیام و طرح آگهی را به کل کشور اعلام نموده و عموم جامعه و مخاطبین عمومی را در جریان علت و زمان و مکان نمایشگاه قرار می دهند.

مطبوعات و رسانه ها و نشریات  تخصصی پیام و طرح آگهی را در اختیار متخصصان وجامعه هدف آگهی دهنده قرار می دهند ، مخاطبین و خوانندگان رسانه های تخصصی با مطالعه رسانه در جریان برگزاری نمایشگاه قرار گرفته وآگهی دهنده می تواند آگهی خود را به متخصصان و کارشناسان موضوع نمایشگاه اعلام نماید و در جریان نمایشگاه با دعوت از مشتریان و افراد تاثیرگذار و ذینفعان با ارائه اطلاعات لازم و مفید نمایشگاهی تاثیرگذار برگزار نماید.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *