هفت اصلی که به استیو جابز انگیزه داد

هفت اصلی که به استیو جابز انگیزه داد

تکرار تجارب استیو جابز در کسب وکار و زندگی شما امکان پذیر است، اگر به خوبی هفت اصلی که به استیو جابز انگیزه داد ، درک کنید.

آگاهی و عمل کردن به این هفت اصل مربوط به استیو جابز به نوعی شما را به مسیری هدایت می کند که درباره زندگی، حرفه و شرکت و مشتری و محصولات و خدمات خود متفاوت بیندیشید.

هفت اصلی که به استیو جابز انگیزه داد

اصل اول: کاری را انجام دهید که به راستی به آن علاقه دارید.

استیو جابز همیشه از علایق خود در زندگی اش پیروی کرده است و می گوید که این کار تفاوت عظیمی در زندگی اش ایجاد کرده است.

اصل دوم: در این دنیا، اثری ماندگار از خود به جای بگذارید.

یکی از هفت اصلی که به استیو جابز انگیزه داد جذب افرادی است که به لحاظ فکری همانند او هستند، افرادی که در تصورات و رویاهایش سهیم شوند و کمک می کنند ایده های او تبدیل به نوآوری های تغییر دهنده ی دنیا شود. احساس و انگیزه، سوخت موشک اپل هستند و تصورات جابز به واقعیت تبدیل می کنند.

اصل سوم: مغز خودرا به کار بیندازید.

نوآوری بدون خلاقیت وجود ندارد و برای استیو جابز، خلاقیت، عمل ارتباط دادن اشیا با هم است. اسیو جابز معتقد است که طیف گسترده ای از تجارب، درک ما از تجربه ی انسانی را گسترش می دهد.

اصل چهارم: رویاها را بفروشید، نه محصولات را.

برای استیو جابز، افرادی که محصولات اپل را خریداری می کنند ««مشتری»» نیستند. آن ها افرادی هستند که رویاها، بلند پروازی ها و آرزوهای فراوان دارند. یکی از هفت اصلی که به استیو جابز انگیزه داد ساختن محصولات برای کمک به مشتران است تا رویاهایشان را بسازند.

اصل پنجم: به هزار چیز، نَه بگویید.

به اعتقاد استیو جابز، ساده سازی، نهایت پالایش و خالص سازی است. از طراحی آی پاد تا آیفون، از بسته بندی محصولات اپل تا عملکرد سایت اپل، نوآوری به معنای زدودن موارد غیر ضروری است تا اینکه شاید موارد مهم تر حرف خود را بزنند.

اصل ششم:‌ تجربه های عالی را خلق کنید.

استیو جابز، فروشگاه های اپل را به یک استاندارد طلایی در بحث خدمات به مشتریان تبدیل کرده است . فروشگاه اپل بهترین خرده فروش در دنیاست. با معرفی نوآوری های ساده، هر کسب و کاری می تواند به نوعی تغییر کند تا ارتباط احساسی عمیقی با مشتریان خود ایجاد نماید.

اصل هفتم:‌پیغام خود را از بَوار شوید.

استیو جابز در میان مدیرعاملان شرکت ها، برترین راوی است و معرفی محصول را به شکلی هنری باین می کند. شما می توانید جدیدترین ایده ی دنیا را در اختیار داشته باشید، اما اگر نتوانید مردم را نسبت به آن تهییج کنید، نوآوری شما اهمیتی پیدا نمی کند.

منبع: کسب و کار شما

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *