همشهری محله

نگاهی به همشهری ‌محله‌ / نشریه ای بدون رقیب در تهران

سایت تعرفه: همشهری ‌محله‌ های بیست‌ودوگانه به دلیل وجود نداشتن رقیبی جدی در سطح محلات شهر تهران، این نشریه پل ارتباطی مهمی میان مخاطبان و روزنامه همشهری شده و تاثیری چشمگیر در شمار مخاطبان این رسانه دارد.

هر یک از نشریات همشهری محله در هفته یک نوبت و بر اساس برنامه زمانی تعریف شده در گستره جغرافیایی کلانشهر تهران به چاپ می‌رسند.

تنها به دلیلی اهمیت ویژه‌ای که روزنامه برای منطقه تاریخی «ری» قائل است، ویژه‌نامه همشهری‌ری روزانه در ۸ صفحه منتشر می‌شود.

نشریات (مناطق ۲۲گانه تهران) همشهری‌محله با توجه به ۳ عنصر شهر، مدیریت شهری و شهروندان، سعی در تشویق بیشتر مردم به نقش‌آفرینی در طرح و حل مسایل شهری و اعمال نظارت و پیگیری بر فعالیت‌های مدیریت شهری هستند.

استفاده از چهره‌های مرجع در راستای احیای هویت محلی، تاریخچه و ظرفیت‌های محلی و تاکید بر الگوسازی فرهنگ شهرنشینی، توجه ویژه به کانون‌های مذهبی و ارزشی همچون مساجد، هیئات، کانون‌های قرآنی، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و کم کردن فاصله میان وقایع مهم منطقه‌ای با زمان انتشار همشهری ‌محله‌ از دیگر رویکردهای همشهری‌محله محسوب می‌شود.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه‌های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه‌ همشهری، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *