کودک سالم

نگاهی به نشریه کودک سالم /نشریه ای ویژه والدین

سایت تعرفه: کودک سالم نام نشریه ای است که راجب کودک و بهداشت و سلامت کودک است که به صورت ماهیانه پانزدهم هر ماه چاپ و منتشر می شود.

این مجله به صورت تخصصی به بحث کودک می پردازد و درواقع نشریه ای برای والدین و آگهی بخشی برای مهارت های والدینی است.

طراحی و چاپ نفیس، توزیع در کتابخانه های عمومی و اشتراک بیش از ۲۰۰۰ خانواده از ویژگی های ماهنامه آموزشی خبری کودک سالم است.

سخن سردبیر، بارداری و شیردهی، تغذیه کودک، تغذیه برهمندپور، کلینیک کودک، روانشناسی کودک، برای فرزندم و آشپزی از بخش های مختلف این مجله تخصصی است و در هر بخش متخصصان، دکترها و صاحب نظران مطالب مفید و قابل توجهی برای تربیت کودک و همجنین مواظبت از کودکان برای رسیدن به رشدی متناسب و درست ارائه می کنند.

معرفی و ارائه راهکار برای بیماری های کودکان، ارائه اطلاعات مهم در جهت تغذیه درست کودکان، روش های تربیتی کودکان، سرگرمی های مناسب کودکان و همچنین ارائه مد و ایده برای وسایل کودکان از مطالب جالب این مجله است.

روی جلد این مجله هم در هر شماره تصاویر زیبایی از کودکان به چاپ می رسد.

کودک سالم

دفتر مرکزی مجله کودک سالم در تهران، خیابان ستارخان، بین توحید و باقرخان، نبش کوچه شهید اکبریان آذر، پلاک ۵۷، طبقه ۴ واقع شده است.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه مجلات و نشریات تخصصی با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف مجله کودک سالم، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این نشریه ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *