نگاهی به مجله همشهری سرنخ / مجله حـوادث و شگفتی‏‌ها

سایت تعرفه: همشهری سرنخ تنها مجله حـوادث و شگفتی‏‌های کشور است که به بازخوانی مهمترین اتفاقات اجتماعی کشور می‌پردازد و از زیرمجموعه نشریات همشهری است.

در همشهری سرنخ میتوان موضوعات حوادثی و هشداردهنده برای شهروندان را خواند. هدف گذاری سرنخ بیشتر به پوشش مخاطبان عام معطوف است و تلاش می‌کند تا علایق این قشر از جامعه را در نظر بگیرد و با استفاده از جذابیت‌های حوزه حوادث و شگفتی‌ها آموزش‌های اجتماعی لازم را به آنها بدهد و آنها را با آسیب‌های اجتماعی و شیوه برخورد با آنها آشنا کند.

با این استراتژی بخش حوادث نشریه از انعکاس صرف اخبار مربوط به جنایتها که در برخی از نشریات زرد با هدف فروش بیشتر و جنجال صورت می‌گیرد خودداری کرده و بیشتر بر اطلاع رسانی صحیح و درست درباره حوادث و چگونگی جلوگیری از آنها متمرکز است.

محورهای مهم محتوایی نشریه همشهری سرنخ به این شرح است: آشنایی مخاطبان با حوادث در راستای پیشگیری از آسیب‏های اجتماعی، آسیب شناسانی و آگاهی بخشی شهروندان از نارسایی هایی که در سایه رواج خشونت و .. در کمین آنان است، انعکاس حوادث خانوادگی در راستای معرفی و ریشه یابی بحرانهای خانوادگی، ارتقای فرهنگ قانون مداری با تاکید بر اثرات نظم گریزی و ترویج سبک زندگی سالم زیستی و کسب درآمد و رزق حلال با انعکاس نتایج رفتارهای غیراخلاقی.

همشهری سرنخ

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه‌های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه‌ همشهری، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *