همشهری بچه‌ها

نگاهی به مجله همشهری بچه‌ها / آموزش غیررسمی به کودکان

سایت تعرفه: مجله همشهری بچه‌ها به صورت دوهفته‏‌نامه برای مخاطبان سنین ۹ تا ۱۲سال منتشر می‌شود و از زیر مجموعه های پرمخاطب روزنامه همشهری است.

این نشریه با زبانی ساده و جذاب شگفتی‌های جهان و ایران را برای کودکان ارائه میکند و سعی میکند در کنار آموزش های رسمی مدرسه ای، آموزش‌های غیررسمی را که کودکان و نوجوانان در این سن به آن نیاز دارند، به مخاطبان علاقه مند خود ارائه نماید.

به علاوه این دوهفته نامه ضمیمه ویژه ای نیز برای پدر و مادرها دارد که آموزشهای مختلف مورد نیاز والدین را به صورت پرونده محور به آنها ارایه میکند.

یکی از ویژگی های این نشریه استفاده از تصاویر جذاب و نیز تصویرسازی های متنوع و حرف هایی است تا بتواند اهداف آموزشی خود را در قالب های موردپسند کودکان ارائه کند.

محورهای محتوایی این نشریه همشهری بچه‌ها به این شرح است: آموزش سبک زندگی مطلوب و مهارتهای زندگی به کودکان به زبان کودکانه، آموزش و تقویت خلاقیت در کودکان، بیان کودکانه اهمیت محیط زیست برای کودکان، آشنایی کودکان با ارزشهای دینی در راستای تثبیت هویت دینی کودکان، آشنایی کودکان با هویت بومی و ترویج حس تعلق به سرزمین و آموزش و تقویت مهارت‏های تربیتی و پرورشی والدین.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه‌های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه‌ همشهری، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *