صنعت حمل و نقل

نگاهی به ماهنامه صنعت حمل و نقل /مرجعی برای فعالان عرصه حمل و نقل

سایت تعرفه: ماهنامه صنعت حمل و نقل به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی قربانعلی ذرقانی به چاپ می رسد. این نشریه در سال ۱۳۶۰ تاسیس شده و تا به امروز منتشر می شود.

موسسه فرهنگی مطبوعاتی نشرترابر جایگاهی یگانه در میان مطبوعات تخصصی کشور دارد. این موسسه با پشتوانه ۳۷ سال سابقه فعالیت حرفه ای در عرصه روزنامه نگاری و انتشار گزارش های تحلیلی، خبری و کارشناسی مرجع معتبری برای فعالان عرصه حمل و نقل بین المللی، صاحبان کالا، استادان دانشگاه، پژوهشگران و مدیران مختلف دولتی و بخش خصوصی است.

این نشریه کاملا تخصصی در شماره های متعدد خود به بررسی چالش های حمل و تقل در ایران و همچنین مشکلات و مسایل حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی می پردازد. همچین مباحث مربوط به بنادر و مرزهای مختلف ایران مورد بررسی قرار می گیرد.

گزارش ها و مصاحبه های تخصصی با صاحبان حرفه و مسئولیت و همچنین کارشناسان و متخصصین این حوزه، ماهنامه صنعت حمل و نقل را به یکی از تخصصی ترین نشریات ایران تبدیل کرده است.

دفتر مرکزی ماهنامه حمل و نقل در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان خیام، پلاک ۴ واحد ۴ واقع شده است. صنعت حمل و نقل به صورت تمام رنگی چاپ و در کل ایران منتشر می شود.

صنعت حمل و نقل

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه مجلات و نشریات تخصصی با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف مجله صنعت حمل و نقل، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این نشریه ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *