نگاهی به ماهنامه خراسان فرهنگی / به دنبال ارتقای مسائل فرهنگی

سایت تعرفه: خراسان فرهنگی ماهنامه‌ای است که اولین شماره آن بهمن ۱۳۹۱ منتشر شد. از آن جایی که خراسان بزرگ مهد فرهنگ و ادب و هنر ایران است، جای یک نشریه کاملاً فرهنگی که بتواند ظرفیت‌های فرهنگی خراسان و کشور را معرفی کند و به دنبال ارتقای مسائل فرهنگی باشد بسیار خالی بود.

این مجله تلاش می کند تا در عرصه‌های دین، اندیشه، علم، هنر، ادبیات، رسانه، تاریخ و فرهنگ عمومی و نیازهای فرهنگی روز جامعه، چالش‌های فرهنگی حرفی برای گفتن داشته باشد و گامی هر چند کوچک برای مقابله با تهاجم فرهنگی بردارد.

در این راستا خراسان فرهنگی به صورت حرفه‌ای وارد عرصه فرهنگ شده است و سعی می کند مهم‌ترین پل ارتباطی بین فعالان فرهنگی، مردم، متولیان امر و نخبگان باشد.

توجه به ظرفیت‌های فرهنگی در منطقه خراسان و مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران و تلاش در راستای تقویت و به فعل درآمدن این ظرفیت‌ها از اهداف دیگر خراسان فرهنگی است.

این ماهنامه زیر مجموعه روزنامه خراسان است.

روزنامه خراسان در سال ۱۳۲۷شمسی پایه گذاری شده و روزنامه‌ای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چاپ صبح است.

نخستین شمارهٔ روزنامه خراسان در ۱ تیر ۱۳۲۸ و به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی محمدصادق تهرانیان در چهار صفحه و در قطع کوچک منتشر شد. شعار رسمی روزنامه در آن زمان این بیت بود:

برادر جان خراسان است اینجا         سخن گفتن نه آسان است اینجا

خراسان فرهنگی

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه آگهی مجلات و نشریات تخصصی با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف نشریه خراسان فرهنگی، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *