پیروزی

نگاهی به روزنامه پیروزی / روزنامه ای برای طرفداران باشگاه پرسپولیس

سایت تعرفه: پیروزی یک روزنامه ورزشی-فوتبالی است که عمده مطالب آن به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران مرتبط است. صاحب امتیاز روزنامه مهدی بگلری و مدیر مسئول آن محمدحسین انصاری فرد است.

پیروزی اولین و تنها روزنامه هواداری باشگاه پرسپولیس است که نخستین شماره آن در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۷۶ منتشر شد و تاکنون به صورت منظم همه‌روزه چاپ و در سراسر کشور توزیع می‌شود. مالکیت و مدیریت روزنامه پیروزی خصوصی است و هیچگونه وابستگی مالی به باشگاه ندارد.

وزنامه پیروزی در شماره ۵۷۲۶ در تاریخ ۲۴ دی ۱۳۹۷ با انتشار عکس سرمربی استقلال با تیتر «بمب خنده» و با الهام از تصویر نطق مشهور بنیامین نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، سیاست‌های وینفرد شفر در فصل نقل و انتقالات را به تمسخر گرفت.

انتشار این تصویر با واکنش‌های مختلفی در صفحات هواداری استقلال روبرو شد و رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتشار متنی خبر از شکایت از روزنامه پیروزی داد.  پس از این واکنش‌ها، امیرحسین ناصری سردبیر روزنامه پیروزی، از باشگاه استقلال عذرخواهی کرد. 

طرفداران و خوانندگان این روزنامه بیشتر قشر جوان و ورزش دوست بخصوص طرفداران باشگاه پیروزی هستند.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه پیروزی، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این نشریه ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *