خراسان ورزشی

نگاهی به روزنامه خراسان ورزشی / نگاه ویژه به رویدادهای ورزشی خراسان

سایت تعرفه: خراسان ورزشی ویژه‌نامه‌ ۴ صفحه‌ای و ضمیمه هر روز خراسان محسوب می شود که از ۲۱ خرداد ۱۳۸۷ هر روز میهمان مخاطبان است. یک بسته کامل ورزشی که اخبار رویدادهای ورزشی ایران و جهان را می‌توان در آن یافت.

در این ویژه‌نامه تلاش شده تا مهم‌ترین وقایع ورزشی در قالب، اخبار و گزارش ها، ستون‌های جذاب و گفت‌وگوهای خواندنی با ورزشکاران سرشناس منتشر شود، در واقع هدف خراسان از انتشار این ویژه‌نامه توسعه ورزش در همه ابعاد و برآوردن نیازهای مخاطبان در هر سن و سالی است.

این ویژه‌نامه با طراحی‌های منحصر به فرد جلد و صفحات مخاطبان فراوانی را به سوی خود جذب کرده و تأثیرگذاری آن به حدی است که به جرأت می‌توان گفت به عنوان منابع خبری سایر رسانه‌های دیداری و شنیداری از آن استفاده می‌شود. پرهیز از حاشیه و جنجال سازی و نپرداختن به موضوعات و مسائل زرد و بی‌اهمیت از دیگر ویژگی‌های خراسان ورزشی است.

روزنامه خراسان در سال ۱۳۲۷شمسی پایه گذاری شده و روزنامه‌ای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چاپ صبح است.

نخستین شمارهٔ روزنامه خراسان در ۱ تیر ۱۳۲۸ و به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی محمدصادق تهرانیان در چهار صفحه و در قطع کوچک منتشر شد. شعار رسمی روزنامه در آن زمان این بیت بود:

برادر جان خراسان است اینجا         سخن گفتن نه آسان است اینجا

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه‌های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه‌ خراسان ورزشی، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *