امید ایرانیان

نگاهی به روزنامه امید ایرانیان / اولین روزنامه الکترونیکی ایران

سایت تعرفه: روزنامه امید ایرانیان آبان ماه ۱۳۹۴ تاسیس شد. انتشار روزنامه الکترونیکی در ایران نسبتا تجربه جدیدی است و تاکنون به صورت جدی روزنامه‌ای با محوریت فرهنگ، سیاست و جامعه بصورت الکترونیکی منتشر نشده بود، البته تجربه این نوع روزنامه در عرصه ورزشی وجود دارد ولی روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان تلاش دارد که همه حوزه‌های مختلف را پوشش دهد.

رویکرد اصلی این روزنامه نگاه به جامعه مدنی است.

مدیرمسئول این روزنامه اینترنتی در سرمقاله شماره نخست آن بر تکیه این روزنامه بر اخلاق و مرام حرفه‌ای رسانه‌ای و ایفای نقش خود به شکلی که شایسته فضای رسانه‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرده و آورده است: روزنامه الکترونیکی «امید ایرانیان» در چارچوب آزادی‌های مصرح قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با تکیه بر ارزش‌های کلیدی چون پیشبرد جریان آزاد اطلاعات، شفاف سازی، تامین حق دسترسی عمومی به اطلاعات و فراهم کردن زمینه رشد و توسعه آگاهی‌های عمومی و تخصصی در راستای توسعه پایدار و مراقبت از کیان نظام جمهوری اسلامی تدوین شده است.

در اولین شماره این روزنامه گفتارهایی از معصومه ابتکار، ابراهیم اصغرزاده، کیوان ساکت، کامبوزیا پرتویی و محمد مهدی فرقانی منتشر شده بود.

صاحب امتیاز روزنامه الکترونیکی «امید ایرانیان»، حمیدرضا عارف پسر محمدرضا عارف فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. محمد حسن پیش‌بین به عنوان مدیر مسئول روزنامه امید ایرانیان معرفی شده است.

اقتصاد، جامعه، جهان، سیاست، فرهنگ و هنر بخش های مختلف این روزنامه الکترونیکی هستند.

امید ایرانیان

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه امید ایرانیان، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این نشریه ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *