روزنامه افکار

روزنامه افکار

پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز با بهره‌گیری از سرمایه‌ی اندیشه و صداقت با هدف اطلاع رسانی صحیح، سریع و همه جانبه به عرصه اطلاع‌رسانی گام نهاد.

 

آگاهی و بصیرت عامل مهم اقتدار ملی است و رسانه یکی از مهمترین ابزارهای گسترش آن به شمار می رود.
افکارنیوز حراست از منافع ملی، مصالح مردم و باورهای ایمانی جامعه را وظیفه خود می‌داند و با رویکرد «مردم‌ محور» واقعیت‌های اجتماعی را رصد می‌کند چرا که مردم ولی نعمت و محور و مسئولان نظام نیز خدمتگزاران این مردم هستند و هر یک ضمن برخورداری از حقوقی که رعایتش واجب است، مسئولیت‌هایی نیز برعهده دارند.

 

نقد اصولی و البته سازنده را عنصر زاینده یک جامعه پویا می‌داند و نگاه حزبی و پوسته‌ای را در برابر منافع ملی برنمی‌تابد.

 

پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را در گرو وحدت و یکپارچگی ملی، عدالت و خردورزی می‌داند و امیدوار است بتواند با اتکال به قدرت لایزال الهی و استعانت از حضرات معصومین علیهم السلام در راه گسترش و تقویت فضای رسانه ای کشور گام بردارد.

 

رسالت اصلی این رسانه خبری از ابتدای تأسیس تا کنون ارتقای آگاهی‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی بوده است.

 

اهداف، سیاستها و اولویتهای پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز:

  • بازتاب واقعی و بدون کم و کاست اخبار
  • توأم نمودن سرعت و دقت در نشر اخبار
  • کمک به ارتقای فرهنگ عمومی
  • تولید و تقویت جریان‌های فکری و فرهنگی در حوزه‌های مختلف
  • رعایت امانت‌داری در نشر اخبار
  • رعایت انصاف در ارائه تحلیل ها نسبت همه جریان های سیاسی
  • دوری از افراط و تفریط
  • تلاش در جهت ایجاد روحیه امیدواری در جامعه
  • ایجاد اعتماد بین رسانه و مخاطب

روزنامه افکار

در مرامنامه روزنامه افکار آمده است:

  1. ۱. افکارنیوز اخباری را منتشر می‌کند که دارای منبع مشخص باشند.
  2. ۲. خبرنگاران این پایگاه خبری، سعی در انتشار اخبار صحیح و ارائۀ تفسیرهای منطقی و منصفانه دارند.
  3. ۳. سرقت ادبی، مخدوش ساختن متن‌ها و سندها و حذف اطلاعات اساسی رویدادها از نظر ما مطرود است.
  4. ۴. احترام به حریم شخصی و خصوصی افراد، خودداری از توهین و تهمت و افتراء نسبت به اشخاص و حفظ حیثیت آنان در برابر افکار عمومی جامعه از وظایف خبرنگاران ماست.
  5. ۵. خبرنگاران ما با احترام به استقلال و حاکمیت ملی کشور، نظم و امنیت عمومی و مصالح همگانی از اصول شرافت حرفه‌ای خودتبعیت می‌کنند.
  6. ۶. خبرنگاران ما همواره براساس وجدان و اخلاق عمل کرده و از پذیرش هرگونه رشوه، فشار و تهدید برای انتشار مطالب یا تغییر محتویات آنها، خودداری کرده و از خط‌مشی عمومی رسانه و اصول شرافت حرفه ای خویش تبعیت می‌کنند.
  7. ۷. خبرنگاران افکارنیوز ضمن دفاع از آزادی خبری و تفسیر و انتقاد سالم در حوزۀ نشر اخبار، موظف به حفظ اسرار حرفه‌ای خود و خودداری از افشای اطلاعات و اخباری که به صورت محرمانه به‌دست می‌آورند (به جز مواردی که با حکم دادگاه مشخص می‌شود) می‌باشند.
  8. ۸. احترام به اصول دینی و معتقدات مذهبی، آداب و سنن قومی و ملّی، اخلاق حسنه و عفت عمومی، پاسداشت ارزش‌های الهی و انسانی همچون عدالت‌طلبی، آزادی‌خواهی، صلح و امنیت بشری، استقلال و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ملت‌ها و فرهنگ‌ها، مورد احترام و اهتمام افکارنیوز بوده و از گرایش به تبعیض خصومت‌آمیز در این زمینه‌ها خودداری می‌شود.
  9. افکارنیوز، کوشش در راه همزیستی مسالمت‌آمیز ملت‌ها، مقابله با گسترش سلاح‌های کشتار جمعی، جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و مبارزه علیه هجمۀ فرهنگی را رسالت‌ خود می‌داند.

عناوین صفحات این روزنامه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، انرژی، سلامت، هنری، استانها می است و در ۸ صفحه رنگی منتشر می شود.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه‌های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه‌ افکار، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *