ماشین

نگاهی به مجله ماشین / پرتیراژترین ماهنامه تخصصی اتومبیل

سایت تعرفه: مجله ماشین قدیمی‌ترین و پرتیراژترین ماهنامه تخصصی اتومبیل در ایران است. نخستین شماره این نشریه در مهر ۱۳۵۸ چاپ شد.

این نشریه تا اسفند ۱۳۶۵ در ۹۰ شماره منتشر شد، اما به دلیل مشکلات در زمان جنگ انتشار آن متوقف شد. انتشار مجله ماشین از تابستان ۱۳۶۹، از سر گرفته شد و تاکنون ادامه دارد.

مجله ماشین تشریه تخصصی حمل و نقل ایران است و در آن اطلاعات مفیدی در مورد انواع اتومبیل، قیمت آمها، ویژگی های اتومبیل ها، مقایسه اتومبیل های مختلف و هر چیری در رابطه با ماشین و لوازم جانبی آن یافت می شود.

تصاویر اتومبیل های روز دنیا به صورت تمام رنگی و با کیفیت عالی از ویژگی های منحصر به فرد این مجله است.

این مجله به صورت مستمر و منظم ۲۵هرماه در تهران و اول هر ماه در تمام شهرستان‌های کشور منتشر می‌شود و در حال حاضر معتبرترین مجله تخصصی کاربردی اتومبیل در ایران است.

ماهانه بیش از ۵۰۰هزار نفر این مجله را مطالعه می‌کنند و حدود۲۰۰۰کتابخانه عمومی سراسر کشور مشترک این نشریه هستند.

قشر جوان بخصوص ماشین بازها مخاطبان اصلی مجله هستند. در صورتی که مخاطب تبلیغات شما هم این قشر باشد مجله ماشین بهترین راه برای رساندن پیام شما به آنهاست.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه آگهی مجلات و نشریات تخصصی با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف مجله ماشین، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *