نگاهی به تاریخچه روزنامه دنیای اقتصاد/پرمخاطب‌ترین روزنامه اقتصادی کشور

نگاهی به تاریخچه روزنامه دنیای اقتصاد/پرمخاطب‌ترین روزنامه اقتصادی کشور

تعرفه: یکی از موفقترین روزنامه‌های اقتصادی کشور، روزنامه دنیای اقتصاد است که نشریه‌ای اقتصادی است که همه آن‌را به عنوان روزنامه بورسی می‌شناسند.

روزنامه دنیای اقتصاد فعالیت حرفه‌ای خود را از ۲۳ آذر ۱۳۸۱، به مدیر مسئولی علیرضا بختیاری آغاز کرد و هم اکنون به مهم‌ترین مرجع اخبار و تحلیل‌های اقتصادی در ایران تبدیل شده است.

این روزنامه در حال حاضر پر مخاطب‌ترین روزنامه اقتصادی کشور بوده و بیشتر تصمیم‌سازان، فعالان بخش‌های خرد و کلان اقتصاد و صاحبنظران برجسته اقتصاد ایران، مطالعه روزانه آن را از دست نمی‌دهند.

روزنامه دنیای اقتصاد، روزنامه سراسری صبح ایران است که به صورت رنگی در ۲۴ صفحه منتشر می شود. در صفحات این روزنامه، خبر، صنعت و معدن، دنیا، بازرگانی، مسکن و عمران، بورس، بانک و بیمه، خودرو، بازاردیجیتال، مدیران، باشگاه اقتصاددانان، گردشگری وجود دارد.

روزنامه دنیای اقتصاد یکی از نشریات گروه نشریات دنیای اقتصاد است.

در گروه نشریات دنیای اقتصاد، روزنامه Financial Tribun، به عنوان نخستین روزنامه اقتصادی ایران برای مخاطبان انگلیسی زبان و نخستین روزنامه انگلیسی زبان بخش خصوصی، در سال ۹۳ آغاز به کار کرد، سایت اقتصاد نیوز، هفته‌نامه تجارت فردا( در تابستان ۱۳۹۱ با صاحب امتیازی شرکت دنیای اقتصاد تابان شروع به فعالیت کرد و هر شنبه منتشر می‌شود)، دنیای بورس( تیم تحلیلی «دنیای بورس» با هدف از بین بردن عادت غلط «سیگنال‌فروشی» و جایگزین کردن آن با «قدرت تحلیل» از زمستان سال ۹۵ آغاز به کار کرد)، منتشر می‌شود.

نگاهی به تاریخچه روزنامه دنیای اقتصاد/پرمخاطب‌ترین روزنامه اقتصادی کشور

روزنامه دنیای اقتصاد، در رتبه‌بندی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، در گروه الف قرار دارد و امتیاز کسب شده توسط این روزنامه بیشتر از ۷۵.۵ است.

اکنون روزنامه دنیای اقتصاد علاوه ‌بر توزیع گسترده از طریق ۱۲۰۰ عامل فروش (کیوسک مطبوعاتی) در سطح تهران بزرگ، با نظارت مستقیم ۵۰ سرپرستی و نمایندگی مستقر در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، روزنامه و دیگر نشریات، در اختیار مخاطبان دورترین نقاط کشور قرار می‌گیرد.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه‌های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه‌ دنیای اقتصاد، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *