نمونه متن آگهی مناقصه چاپ شده در روزنامه

مناقصه فرآیندی است که طی آن شرکت ها و سازمان های دولتی کالا، خدمات، کار یا پروژه ای را توسط یک آگهی به رقابت می گذارند و با اشخاص حقیقی و حقوقی که کمترین قیمت و یا مناسب ترین شرایط را پیشنهاد می دهند، معامله می کنند.

اکثر شرکت های دولتی برای تکمیل پروژه های خود از مناقصه استفاده می کنند چون در این فضای رقابتی می توانند با پرداخت یک هزینه مناسب به بیشترین کیفیت دست یابند.

مناقصه گزار و مناقصه گر دو طرف یک مناقصه هستند که مناقصه گزار دستگاه، ارگان و شرکتی است که برگزاری مناقصه را به عهده دارد و مناقصه گر شخص حقیقی و حقوقی است که در آن شرکت می کند.

شرکت ها و سازمان ها و بنگاههای اقتصادی جهت خرید اقلام و یا خدمات مورد نیاز خود اقدام به انتشار آگهی مناقصه در روزنامه ها می نمایند.

درج آگهی مناقصه در روزنامه های کثیرالانتشار و پرتیراژ امکان خرید مرقون به صرفه تر و یا استفاده از خدمات سایر شرکت ها را با هزینه کمترفراهم میکند.

 

نمونه متن آگهی مناقصه چاپ شده در روزنامه

نمونه آگهی مناقصه 
با توجه به اینکه این مرکز در نظر دارد سرویس دهی خودرویی در داخل شهر … و رفت و برگشت به روستاهای تابعه را برای … کیلومتر سرویس خودرویی در سال و … ساعت توقف در سال از طریق برگزاری مناقصه به بخش غیر دولتی واگذار نماید، لذا از شرکتهای واجد شرایط و صلاحیت‌دار دعوت می شود از تاریخ … لغایت … جهت اخذ اسناد مناقصه به آدرس … مراجعه نمایند.
مهلت تحویل مدارک به واحد مناقصه‌گزار از تاریخ … لغایت … ساعت … به آدرس … خواهد بود.
در ضمن زمان گشایش مناقصه در ساعت … روز … مورخ … محل دفتر کمیسیون مناقصات خواهد بود. حضور نماینده قانونی شرکتها در این جلسات آزاد می باشد.

جهت سفارش آگهی مناقصه در کلیه نشریات و روزنامه های سراسری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *