مناقصه

نمونه آگهی مناقصه چاپ شده در روزنامه

مناقصه عبارت است از روشی برای خرید کالا یا خدمات که تمامی پیشنهادهای رسیده در یک زمان و در حضور پیشنهاد دهندگان بررسی شده و پایین‌ترین قیمت قبول می‌گردد.

مناقصه” فرآیندی است رقابتی برای تأمین کیفیت مورد نظر (طبق اسناد مناقصه) که در آن تعهدات موضوع معامله به مناقصه‌گری که کمترین قیمت را پیشنهاد کرده باشد، واگذار می‌شود و مناقصه برای دسترسی به دو مؤلفه اساسی در خرید کالا و خدمات، به اجرا گذارده می‌شود.

تفاوت مناقصه با مزایده در این است که جای خریدار و فروشنده عوض می‌شود: در این جا خریدار تقاضای خود را برای کالا یا خدماتی اعلام می‌کند و فروشندگان پیشنهاد قیمت فروش را اعلام می‌کنند و این قیمت برای به دست آوردن معامله به طور مرتب کاهش می‌یابد. در پایان پایین‌ترین قیمت برنده مناقصه خواهد بود.

متن نمونه آگهی مناقصه چاپ شده در روزنامه

شرکت … ( سهامی خاص) درنظر دارد خرید، نصب و راه اندازی سیستم اعلام حریق آدرس پذیر هوشمند و اطفاء حریق یکی از ساختمان های خود واقع در تهران را از طریق فراخوان عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. لذا بدین وسیله از شرکت های دارای سوابق مرتبط و سوابق قابل قبول در زمینه موضوع مناقصه که دارای حداقل رتبه ۵ در رشته تأسیسات و تجهیزات و نیز رتبه ۵ در رشته نیرو می باشند، دعوت به عمل می آید که جهت دریافت اسنادمناقصه با ارائه معرفی نامه جداکثر تا پایان وقت اداری مورخ  ۹۷/۶/۱۹ به نشانی … مراجعه نمایند.

آگهی مناقصه مزایده

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *