منابع آنلاین برای یادگیری بازاریابی دیجیتال

تعرفه: بازاریابی دیجیتال، مفیدترین و حیاتی ترین ابزار بقا در دنیای کسب و کار محسوب میشود. این ابزار به شما امکان انتقال پیچیده ترین مفاهیم و ظریفترین تفاوتهای محصول و برند را در قالب عباراتی ساده خواهد داد.

جای شگفتی نیست که بازاریابی دیجیتال برخی از افکار بالقوه مشتریان را نیز ارائه می‌کند. شما می‌توانید لذت یادگیری بازاریابی دیجیتال را با این منابع آنلاین تجربه کنید:

HubSpot
HubSpot بستر نرم‌افزاری بازاریابی محصور محسوب می‌شود. این نرم‌افزار به شرکت‌ها در جذب خریداران و ارائه پیشنهادات کمک می‌کند. این روند شرکت‌ها را به تدوین مطالب و در نتیجه بهینه‌سازی آن برای موتورهای جستجو تشویق می‌کند. سپس محتوای بهینه سازی شده در بسترهای رسانه‌ای مختلف به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر بخواهید در هنر تعامل چشم‌اندازهایتان با صفحات جذاب وب، Call to action (اقدامات مورد علاقه مدیر سایت مانند سفارش، خرید، عضویت و …)، شخصی‌سازی ایمیل‌ها و طراحی‌های وب مهارت یابید، HubSpot بهترین گزینه برای شماست.

Simplilearn
Simplilearn ، مرکز آموزشی آنلاین برای حرفه‌ای ها است. این مرکز برنامه‌های آموزشی، آزمون‌ها و پروژه‌های آزمایشگاهی داشته و به حرفه‌ای در تکمیل آزمون‌های مختلف صدور گواهینامه کمک می‌کند. Simplilearn بهترین منبع آموزشی آنلاین و خودآموز محسوب می‌شود. برخی از دوره‌های مشهور این مرکز عبارتند از: بازاریابی ویدئویی و یوتیوب، انجمن تایید شده بازاریابی دیجیتال، متخصص SEO، متخصص PPC، متخصص رسانه اجتماعی، بازاریابان دیجیتال Full-stack و …

MyVenture
من به ندرت دیده‌ام که کسی غیر از MyVenture هیپنوتیزم بازاریابی دیجیتال و وبلاگ‌نویسی را به لحاظ زیبایی شناسی کسب کرده باشد. MyVenture مجموعه‌ای از مطالب روشنگرانه است که شایسته توجه است. از نکات روزانه مربوط به استارت‌آپ‌ها گرفته تا بازاریابی تصویری، داستان موفقیت افراد و … همه را در بر دارد. اگر بخواهید چیزهای بیشتری در مورد دوره‌های دیجیتال ارائه شده توسط MyVenture بدانید، به بخش نظرات هم نگاهی بیندازید.

Business 2 Community
در سال ۲۰۱۲، Business 2 Community به عنوان محبوب‌ترین وبلاگ‌های کسب و کار شناخته شد. اگر بخواهید بینش‌های فوق‌العاده‌ای در مورد کسب و کار با مشتری (B2C) و کسب و کار با کسب و کار (B2B) کسب کنید، هیچ جا بهتر از Business 2 Community پیدا نمی‌کنید. بیش از ۱۰۰۰۰ متخصص در امور اخبار صنعت، شیوه‌ها، تجارب زندگی واقعی و غیره فعالیت دارند. نماد آن عبارت است از «حداکثر یادگیری از طریق حداقل زبانی».

Udemy
Udemy «رسالت خود را در کمک به یادگیری افراد» خلاصه کرده است. Udemy بازار آموزش آنلاین است که در آن بیش از ۱۰ میلیون دانشجو در دوره‌های مختلف ثبت نام کرده‌اند. از برنامه‌ریزی برای یوگا گرفته تا عکاسی برای بازاریابی دیجیتال، Udemy بیش از ۴۰۰۰ دوره تحت نظارت خود دارد. هر یک از دوره‌ها توسط کارشناسان مربوطه تدریس می‌شود و بنابراین دانشجویان می‌توانند از طریق دستگاه خود یاد بگیرند.

ترجمه : دریک آنلاین

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *