معرفی مجموعه کتاب های بازاریابی دکتر محمد بلوریان تهرانی
در این نوشتار مجموعه کتاب های بازاریابی دکتر محمد بلوریان تهرانی را برای علاقه مندان حوزه تبلیغات و بازاریابی معرفی می کنیم.
دکتر محمد بلوریان تهرانی لیسانس اقتصاد از دانشگاه تهران (۱۳۴۸)، فوق لیسانسMBA از دانشگاه دولتی کالیفرنیا، دکترایD.A بازاریابی از دانشگاه ایندیانای آمریکا ، مدرس و محقق مارکتینگ، عضو هیئت علمی دانشگاه و مدرس دوره های MBA و DBA و مؤلف کتاب های بسیاری در حوزه تبلیغات و بازاریابی هستند.
این کتاب ها حاصل چهل سال تدریس و تحقیق و مشاوره مؤلف است که جوهره و مفهوم اصلی و بنیادی بازاریابی را با زبانی ساده و در خور استفاده تمام افراد در سطوح صنعتی، صنفی و دانشگاهی در این کتاب ها بیان کرده است.
از مجموعه کتاب های بازاریابی دکتر محمد بلوریان تهرانی می توان به آثار زیر اشاره کرد:
۱-طراحی استراتژی، برنامه ریزی ومهارت های فروش – تهران – انتشارات شرکت چاپ ونشر بازرگانی چاپ اول۱۳۸۲- چاپ ششم ۱۳۹۳.
۲-تبلیغات به زبان ساده – تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی- چاپ اول ۱۳۹۱.
۳-توزیع به زبان ساده – تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی- چاپ اول ۱۳۹۱.
۴-طراحی و توسعه محصول به زبان ساده – تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی- چاپ اول ۱۳۹۱.
۵-قیمت گذاری به زبان ساده – تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی- چاپ اول ۱۳۹۱.
۶-بازاریابی خدمات به زبان ساده – تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی- چاپ اول ۱۳۹۱.
۷-کمپین تبلیعاتی بازرگانی – تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی- چاپ اول ۱۳۹۲.
۸-اصول بازاریابی کالاها و خدمات – تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی
۹-راهنمای مدیریت موسسات کوچک و متوسط – تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?در گفتگو ها شرکت کنید!