مدیران پایگاه‌های خبری، اتحاد و وحدت رویه را در پیش گیرند

پنجمین نشست از سلسله نشست‌های کافه رسانه با حضور مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پست و جمعی از مدیران پایگاه‌های خبری دوشنبه، اول آذرماه ۱۴۰۰ در محل موزه ارتباطات تهران برگزار شد.

 

 

  • بهره‌گیری از دانش روز دنیای رسانه و تولید محتوای با کیفیت‌ 

به گزارش تعرفه، حسن عمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت ملی پست و رئیس موزه ارتباطات در پنجمین نشست کافه رسانه حضور یافت و پس از بیان تاریخچه مختصری از این موزه ضمن اشاره به این موضوع که “رسانه” بخش عمده حوزه ارتباطات است، گفت: یکی از اهداف ما در حوزه موزه ارتباطات این است که اولین مرکز نوآوری رسانه را در کل کشور تاسیس کنیم.

عمیدی افزود: به دلیل اینکه دنیای آینده حوزه ارتباطات و رسانه حول محور “فناوری” قرار گرفته است، لذا فناوری و مراکز نوآورانه و شتاب‌دهی ما را در به روز بودن و بهره‌گیری از دانش روز دنیای رسانه و تولید محتوای با کیفیت‌ کمک خواهند کرد که در ذیل این موضوع چند کار دیگر نیز باید صورت گیرد که آموزش و اطلاع‌رسانی در این زمره قرار می‌گیرد.

وی با توجه به نقش اثربخش پایگاه‌های خبری اذعان داشت: مدیران پایگاه‌های خبری به منظور پیشبرد اهداف آینده باید اتحاد و وحدت رویه را در پیش گیرند و از پراکندگی در این زمینه خودداری کرده و مناسب است در حوزه‌های مالی، صنفی و…. این وحدت رویه را حفظ کنند.

  • اولویت اصلی؛ راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهی در حوزه رسانه

رئیس موزه ارتباطات در ادامه افزود: پیشنهاد من در کافه رسانه اینست که بتوانیم در این مکان رویدادهای مربوط به نوآوری رسانه‌ای را برگزار نماییم که اولویت اصلی ما در این زمینه راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهی در حوزه رسانه است.

وی با اشاره به فضای ۱۸ هزار متری موزه ارتباطات گفت: افق دید ما این است که در آینده نه چندان دور از این فضای بزرگ در جهت خدمت به حوزه رسانه و ارتباطات بهره گیریم و درصورت تبدیل این فضا به پارک علم و فناوری، این پتانسیل وجود دارد تا مکانی برای تشکیل جلسات و گفتگوهای صنفی حوزه ارتباطات باشد و ما در این زمینه به دنبال سهم‌خواهی نخواهیم بود.

عمیدی در ادامه افزود: ما باید علم خود را در حوزه فناوری بالا برده و برای آنکه از بستر جامعه عقب نمانیم ضرورت دارد پادکست با محتوا و با کیفیت را که پاسخگوی نیاز نسل جدید است تولید کنیم و برای نیل به این مقصود ابتدا مرکز نوآوری شکل گیرد تا دولت حمایت‌های خود را درخصوص تجهیزات، فضا و نیروی انسانی، تامین کند.

  • رییس روابط عمومی شرکت ملی پست / اعطای وام

رییس روابط عمومی شرکت ملی پست ایران یادآور شد: اعطای وام از دیگر تسهیلاتی است که درصورت تاسیس مرکز شتاب‌دهی توسط دولت انجام می‌شود و مدیران رسانه می‌توانند در این خصوص مطالبه‌گر باشند. همچنین، فناوری “زبان” خودش را دارد و باید این زبان را دانست تا ارتباطات شکل گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: وظیفه معاونت پارک ریاست جمهوری این است که پارک فناوری وزارت ارتباطات را راه‌اندازی کند و ما نیز درتلاشیم طی جلسات آینده و با تبیین نقشه راه به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام///

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *