ایجاد فرصت های نمایندگی در شهرستان ها با درج آگهی

ایجاد فرصت های نمایندگی در شهرستان ها با درج آگهی

شرکت ها میتوانند برای  ایجاد فرصت های نمایندگی در شهرستان ها نسبت به درج آگهی در روزنامه ها و نشریات سراسری و منطقه ای، اقدام کنند.

درج آگهی در روزنامه های منطقه ای و استانی امکان توسعه تجارت و افزایش فروش را در اختیار شرکت ها و صاحبان کسب و کار و برندهای موفق قرار می دهد.

اگر تمایل به اعطای نمایندگی و عاملیت فروش  محصولات ، کالاها و خدمات کسب و کارخود را دارید، کافیست از طریق سایت های شبکه پذیرش آگهی یا تعرفه فرصت و علاقمندی  و امکان خود را به صورت آگهی تنظیم کنید و جهت سفارش چاپ آگهی تنظیم شده را در این سایت ها ثبت کنید و از طریق مشاوران و کارشناسان شبکه پذیرش آگهی ، آگهی خود را در روزنامه و نشریه مورد نظرتان منتشر نمایید.

آگهی پذیرش نمایندگی منتشر شده در روزنامه ها و نشریات منطقه را صاحبان کسب و کارها و فروشندگان کالا و برند ها مشاهده می نمایند و بدین ترتیب فرصت ارتباط و عقد قرارداد ایجاد نمایندگی در منطقه مورد نظر ایجاد می شود .

آگهی نشریه در روزنامه های سراسری و استانی و منطقه ای فرصت های زیادی را برای علاقه مندان به ارائه نمایندگی در آن منطقه را فراهم نموده و صاحب سرمایه و موقعیت در منطقه با دریافت و مطالعه پیشنهادهای مختلف فرصت انتخاب بیشتری را برای سرمایه گذاری مالک منطقه ای  ایجاد خواهد نمود .

 

 

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *