شروع خلاقانه فعالیت بازاریابی کوکاکولا

برند کوکاکولا پس از چند ماه وقفه در فعالیت بازاریابی به دلیل شیوع ویروس کرونا قصد شروع مجدد طراحی کمپین را دارد.

 

 

هدف اصلی کوکاکولا در آغاز مجدد فعالیت بازاریابی

به گزارش تعرفه ، براساس گزارش موسسه WARC این برند در طول دوران تعطیلی اغلب کسب‌وکارها به دنبال یافتن راهکاری برای بهبود وضعیت بازاریابی بوده است بنابراین تبلیغات و بازاریابی این برند در دوران کنونی در سطحی متفاوت از دیگر رقبا قرار خواهد داشت.
هدف اصلی کوکاکولا در آغاز مجدد فعالیت بازاریابی تمرکز بر محتوای زنده است. بر این اساس شاهد بارگذاری محتوای زنده بیشتری از سوی این برند در شبکه‌های اجتماعی خواهیم بود. امروزه بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از قابلیت پخش ویدئوی آنلاین پشتیبانی می‌کنند، با این ‌حال هنوز هم برندها استفاده چندانی از این قابلیت ندارند.

مزیت اصلی کوکاکولا در زمینه عملکرد در دوران شیوع کرونا

مزیت اصلی کوکاکولا در زمینه عملکرد در دوران شیوع کرونا تلاش برای حفظ ارتباط با مشتریان بود. بسیاری از برندها در طول مدت سه ماه گذشته تمام فعالیت‌ها را تعطیل کردند، با این ‌حال کوکاکولا از طریق شبکه‌های اجتماعی ارتباط نزدیکی با مشتریانش داشت. محور اصلی تعامل‌کوکاکولا با مشتریان در طول دوران کرونا امیدبخشی به آنها بود. بر این اساس اگرچه کوکاکولا‌هیچ کمپین رسمی منتشر نکرد، اما به‌طور کامل غیرفعال نیز نبود. همین امر مزیت مهم آنها در زمینه بازگشایی دوباره کسب‌وکارها و ازسرگیری بازاریابی و تبلیغات محسوب می‌شود./دنیای اقتصاد

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *