آگهی رپورتاژ چیست ؟

همان‌طور که می‌توان حدس زد رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در واقع نوعی از تبلیغات متنی در قالب یک گزارش و خبر است.

سایت مشهور Entrepreneur در تعریف خود از رپورتاژ آگهی این گونه می‌گوید که:
رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) در واقع اطلاعیه‌ای است که از سوی واحد روابط عمومی با هدف اطلاع‌رسانی اتفاقات کسب و کار به مردم در رسانه‌های مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند منتشر می‌‌شود.
در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته می‌شود و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبان‌تان را در یک مسیر مشخص همراهی می‌کنید تا به سمتی که می‌خواهید هدایت شوند و اتفاقی که می‌خواهید رقم بخورد.

انتشار رپورتاژ آگهی در نشریات سراسر کشور

رپورتاژ های آگهی و پوشش های خبری منتشر شده توسط رسانه مسئولیت اجتماعی

یکی از مهمترین و اصلی ترین وظایف روزنامه ها و رسانه ها آن است که این توانایی را دارد تا تمام رپورتاژ های تخصصی مربوط به ترویج مسئولیت اجتماعی را در تمامی نشریات کشور منتشر کند. امروزه رپورتاژ ها جز یکی از اصلی ترین و مهم ترین شیوه های بازاریابی جدید نوین محسوب می شوند که اثرگذاری آنها در ترویج اخبار و درآمدزایی بسیار قوی است.

رپورتاژ ها این امکان را ایجاد میکنند تا حدی افراد با مفاهیم پایه و اولیه ی مربوط به مسئولیت پذیری آشنا شوند و سپس تمامی جزئیات و نکات مربوط به این موضوع را نیز با بیانی روشن به مخاطبان القا میکنند و در نهایت با ارائه ی آمار دقیق و تحلیل مسائل مربوط به مسئولیت اجتماعی، افراد را تشویق میکنند تا انگیزه ی لازم را برای انجام وظایف و تکالیف خود داشه باشند و به راحتی از کنار مفاهیم مربوط به مسئولیت اجتماعی عبور نکننند.

به عنوان یک قاعده ی کلی می توان گفت که انتشار رپورتاژ در نشریات و مطبوعات کشورتوسط رسانه اجتماهی جز اساسی تریین نیازز های یک کشور به حساب می آید و همین موضوع نیز باعث میشود تا افراد در سنین مختلف، انگیزه ی لازم را برای بر عهده گیری و ترویج مسئولیت اجتماعی داشته باشند و در این مسیر قدم بردارند. توجه داشته باشید که هر چه تعداد افرادی که دارای مسئولیت اجتماعی میباشند در مشاغل مختلف، ارگانها، سازمان ها و….. بیشتر شود، امکان دستیابی به موفقیت و قدم برداشتن در مسیر کسب درآمد و رسیدن به توسعه ی پایدار نیز افزایش میابد.

رپورتاژ های آگهی و پوشش های خبری منتشر شده توسط روزنامه ها و مطبوعات می توانند باعث شوند تا افق های جدیدی در رابطه با موضوع مسئولیت اجتماعی در جامعه مشاهده شود و با کمک ابزارهایی همچون ارزش آفرینی، سرعت پیشرفت و قدم برداشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی و توسعه ی پایدار دوچندان شود.

 مزایای انتشار رپورتاژ آگهی در مطبوعات و نشریات مختلف

مزایای انتشار رپورتاژ آگهی توسط رسانه مسئولیت اجتماعی در مطبوعات و نشریات مختلف

  1. انتشار رپورتاژ آگهی توسط روزنامه ها و مطبوعات باعث میشود تا تعداد زیادی از افراد با موضوعات و مفاهیم مربوط به توسعه و موضوعات اجتماعی آشنا شوند و آمار و ارقام حاصل از آن نیز می تواند به متخصصان و فعالان در این زمینه کمک کندتا تحقیقات و پژوهش های موفقی داشته باشند.
  2. هنگامی که روزنامه ها و مطبوعات اقدام به منتشر کردن اخبار دقیق و محتویات مربوط به موضوعات اجتماعی میکند و از این طریق آگاهی مخاطبان افزایش پیدا میکند، امکان حرکت جامعه به سمت توسعه پایدار و موفقیت های اجتماعی بیشتر میشود.
  3. انگیزه ی افراد با خواندن این رورتازها بیشتر میشود و تلاش انان برای یادگیری و توسعه ی مفاهیم اجتماعی در جامعه ی بشری افزایش پیدا میکند.
  4. موضوعات اجتماعی شاید در ظاهر دارای مفهوم نسبتا سخت و پیچیده ای باشد اما روزنامه ها و مطبوعات در تدوین مطالب و رپورتاژ های خود این مفهوم را با زبانی ساده و قابل فهم برای تمامی افراد بیان میکند.

 

آگهی های مرتبط

شبکه پذیرش آگهی