رپرتاژ(رپورتاژ) خبری چیست؟

رپرتاژ خبری یکی از انواع آگهیها است ،که با وجود اینکه رنگ و لعاب آگهی های تبلیغاتی را نداشته در جذب مخاطب و افزایش مشتری بسیار موثر است.

رپرتاژ خبری چیست؟

دراین نوع آگهی ها بیشتر فضای آگهی (کادر آگهی) به مطلب و محتوای معرفی کالا یا خدمات و یا برند اختصاص داده میشود.

از این رو استفاده از متن مناسب و باکیفیت در سئو مطلب و اثرگذاری آن بر مخاطب موثر خواهد بود.

در حال حاضر رپورتاژ های خبری(گزارش آگهی) در رسانه های چاپی و غیر چاپی منتشر میشوند.

انتشار رپرتاژ آگهی در رسانه‌های مختلف ،با هزینه های مختلفی انجام میشود.

بسته به کمیت مخاطبین هر رسانه و میزان تاثیرگذاری آن، هزینه های متفاوتی برای انتشار محتوا دریافت می‌شود.

معمولا این هزینه ها توسط خود رسانه ها در قالب تعرفه آن رسانه تعیین می‌گردد.

تعرفه کلیه نشریات و روزنامه ای در سایت تعرفه قابل رویت است.

طراحی مناسب و استفاده از ایده های خلاقانه در تیتر مطلب نیز در جذب مخاطب تاثیر زیادی دارد.

رپرتاژ های خبری بسیار مورد توجه کارشناسان تبلیغات در سازمان ها و بنگاههای اقتصادی است.

در واقع میتوان در قالب مصاحبه خبری نیز آگهی رپرتاژ را تنظیم کرد.

در این روش  باتکنیک های بازاریابی و مارکتینگ مصاحبه خبری تبلیغاتی تنظیم میشود و درقالب رپرتاژ آگهی دررسانه ها منتشر میشود.

جهت  اطلاع از شرایط انتشار گزارش خبری( رپورتاژ آگهی) و همچنین تعرفه آن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با مشاوره باکارشناسان شبکه پذیرش آگهی،رپرتاژ خبری خود را با کمترین قیمت و در بهترین رسانه منتشر کنید.

درذیل نمونه رپرتاژ که توسط کارشناسان شبکه پذیرش آگهی تهیه و تنطیم و در رسانه ها منتشر شده است ببینید:

رپرتاژخبری چیست؟

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *